System bankowości elektronicznej to zaawansowany technologicznie system samodzielnej obsługi bankowej, z którego możesz korzystać o dowolnej porze i w dowolnym miejscu.
Najważniejsze korzyści:
Tu zawsze jesteś pierwszy w kolejce. Internet Banking dla Firm to internetowy serwis, który umożliwia szybkie i bezpieczne zarządzanie rachunkami firmy, bez konieczności kontaktowania się z bankiem w tradycyjny sposób. Usługa dostępna jest 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.
Internet Banking dla firm umożliwia m.in:
Bezpieczeństwo
Wykonywanie operacji finansowych za pośrednictwem Internetu, wymaga zapewnienia maksymalnego poziomu ochrony przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
Urządzenie dostępowe i oprogramowanie:
Logowanie:
Autoryzacja operacji:
Wiadomości e-mail i MMS:
Nietypowe zachowanie na stronie powinno zawsze budzić u Ciebie czujność. Na przykład: długie oczekiwanie na zalogowanie, pojawiające się niestandardowo wyglądające pola, pojawiają się dodatkowe pola formularza do wprowadzenia dodatkowych danych, prośba o podanie hasła przy operacjach tego niewymagających.
Dając Ci Internet Banking mamy na uwadze bezpieczeństwo wszystkich operacji, jakie możesz wykonać za pomocą własnego komputera. Twój czas jest dla nas cenny, dlatego mamy nadzieję, że możliwości jakie daje Ci Internet Banking w pełni zaspokoją Twoje oczekiwania.
Korzyści, które oferuje Internet Banking to:
Internet Banking jest usługą dodatkową do rachunku, który posiadasz już w naszym banku. Aby korzystać z możliwości jakie daje konto internetowe nie musisz zakładać dodatkowego rachunku, wystarczy, że udasz się do placówki i zawnioskujesz o usługę.
Udając się do banku deklarujesz do jakiego rachunku chcesz mieć dostęp przez internet. Wygenerujemy dla Ciebie unikalny identyfikator do logowania się w internetowej aplikacji oraz hasło (aktywne tylko podczas pierwszego logowania). Reszta należy już do Ciebie.
Bank w telefonie? Tak, teraz to możliwe! Bankowość mobilna to wygodny i bezpieczny dostęp do strony internetowej banku, dzięki której zawsze jesteś na bieżąco.
Dzięki responsywnej stronie teraz możesz swobodnie korzystać ze strony Banku oraz z bankowości elektronicznej na smartfonie lub tablecie! Dostępu do mobilnej bankowości nie trzeba w żaden sposób dodatkowo aktywować. Wystarczy, że posiadasz Identyfikator Użytkownika oraz hasło dostępu do systemu.
Korzyści:
Wersja mobilna usługi Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet. Program dedykowany jest dla nowych urządzeń mobilnych obsługiwanych palcem, wykorzystujących systemy operacyjne: Android, iOS, Windows phone, Firefox OS, BlackBerry.
Z usługi mogą korzystać Klienci banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.
Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Interfejs Mobilny działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking, dzięki czemu nie ma potrzeby zawierania dodatkowych umów z bankiem a do logowania wykorzystuje się ten sam login i hasło. Autoryzacja operacji opiera się na analogicznych metodach.
Pierwsze kroki w programie
Do korzystania z wersji mobilnej wymagany jest telefon komórkowy typu smartfon lub tablet z podstawowym wyposażeniem (nie ma potrzeby instalacji dodatkowych programów lub wtyczek) z połączeniem z siecią Internet. Dzięki dużym przyciskom system może być obsługiwany palcem. Dostęp do poszczególnych funkcji programu jest intuicyjny i przypomina tradycyjny sposób obsługi rachunku przez komputer. Program automatycznie dostosowuje się do ekranu urządzeń mobilnych (do wielkości i położenia ekranu).
Kolejne kroki:
Aby ułatwić sobie logowanie do usługi, skrót adresowy można dodać na pulpit swojego urządzenia mobilnego.
Bezpieczeństwo
Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Interfejsu mobilnego są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Szyfrowanie całości przesyłanych danych zapewnia gwarancję poufności ich transmisji. Dodatkowo czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania hasła jednorazowego. Dostęp do rachunków chroniony jest hasłem znanym i możliwym do zmiany wyłącznie przez Klienta. System nie przechowuje poufnych danych w pamięci telefonu.
Zalecenia bezpiecznego korzystania z usługi:
Szybkie płatności online za zakupy przez Internet
Dlaczego warto skorzystać z płatności online?
Jak korzystać z płatności online?
Bank zawsze przy sobie! Dla użytkowników urządzeń z systemem Android.
Korzyści
Zyskujesz:
Aktywacja aplikacji
Aktywację możesz wykonać wybierając jeden z poniższych sposobów:
1. Aktywuj przy użyciu komputera
Dodanie urządzenia mobilnego w bankowości elektronicznej
2.Aktywuj na telefonie
Kod e-PIN ustaliłeś w trakcie aktywacji Aplikacji mobilnej Nasz Bank – zapamiętaj go, jest ważny, przy jego pomocy logujesz się do Aplikacji mobilnej i potwierdzasz operacje. Co zrobić, gdy zapomnisz kod e-PIN do aplikacji? Kod e-PIN jest znany tylko i wyłącznie Tobie, nie jest nigdzie rejestrowany i nie ma możliwości jego przypomnienia. Gdy go zapomnisz, poproś o pomoc w najbliższej placówce banku.
BLIK
Aktywuj BLIKA, w aplikacji „Nasz Bank” wygodnie, bez wychodzenia z domu!
Zaloguj się do aplikacji i wejdź w „Ustawienia”
Wybierz opcję „BLIK” i przesuń suwakiem na tryb „Włączony” i ZAPISZ
Zaakceptuj dyspozycję wpisując e-PIN i GOTOWE
Pliki do pobrania
Sprawdź co potrafi nowa aplikacja SGB Mobile!
Dostęp do rachunku kiedy chcesz.
W aplikacji sprawdzisz stan konta (dla Twoich rachunków osobisty, oszczędnościowych, walutowych oraz wszystkich kart), historię wydatków i wpływów oraz szczegółowe informacje o koncie.
Przelewy w dowolnym momencie
Łatwo i bezpiecznie zrealizujesz przelew – za pomocą smartfona lub tabletu. Nie odkładaj płatności na później – parę kliknięć i masz je z głowy.
Portfele cyfrowe i BLIK
W SGB Mobile szybko aktywujesz usługę i BLIK oraz dodasz swoją kartę do portfela cyfrowego Google Pay lub Apple Pay. Płać mobilnie tak jak Ci najwygodniej. W aplikacji masz kontrolę nad swoimi kartami, możesz je zablokować w portfelach cyfrowych na wszystkich urządzeniach mobilnych. Ta usługa to bezpieczeństwo i ogromna wygoda w jednym.
Zarządzanie subskrypcjami
To zupełnie nowa usługa, dzięki której możesz w jednym miejscu sprawdzić, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta płatnicza SGB oraz możesz zablokować pobieranie środków z kasty przez sklep internetowy. Nowa funkcjonalność to również śledzenie na bieżąco do jakich abonamentów subskrypcyjnych dodałeś kartę SGB oraz możliwość zablokowania w prosty sposób kolejnej płatności, np. za serwis streamingowy.
Zmień limit
Dzienne limity transakcji są dodatkowym zabezpieczeniem Twoich pieniędzy, jednak zdarzają się jednorazowe większe zakupy. Teraz możesz w łatwy i bezpieczny sposób zwiększyć lub zmniejszyć limit za pomocą aplikacji – już nie musisz iść do banku!
Korzystaj z dobrze zaprojektowanej aplikacji mobilnej
SGB Mobile jest przejrzysta, funkcjonalna i po prostu ładna. Ogromną wagę przywiązujemy do bezpieczeństwa, dlatego aplikacja posiada szereg zabezpieczeń, a płatności i dyspozycje potwierdzasz bezpiecznymi metodami autoryzacji. Znajdziesz w niej wszystko, czego potrzebujesz do codziennego bankowania.
Pobierz aplikację SGB Mobile
W zależności od tego, z jakiego smartfona korzystasz, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:
Przewodnik
Pobierz przewodnik po naszej nowej aplikacji mobilnej SGB Mobile
Filmy instruktażowe
Mamy tu wszystko… aplikację mobilną też!
Sprawdź, co możesz zrobić z głównego pulpitu, zaraz po zalogowaniu się do aplikacji
Jak korzystać z BLIKA w SGB Mobile
Zobacz jak łatwo zrobisz przelew w SGB Mobile
Pamiętaj, że przewodnik w formacie pdf, w którym krok po kroku sprawdzisz wszystkie funkcjonalności aplikacji, jak wygląda aktywacja i logowanie zawsze znajdziesz TUTAJ
Ważne informacje
Stanie w kolejce do bramki na autostradzie to nie jest Twoje ulubione zajęcie? Uruchom usługę automatycznych przejazdów przez autostrady w SGB Mobile i sam decyduj kiedy się zatrzymasz.
Uwaga promocja! Z Autopay zapłacisz mniej za przejazdy!
Jeśli masz już Autopay w SGB Mobile, to nie musisz robić nic więcej – zniżki będą naliczać się automatycznie.
Promocja obejmuje wszystkich kierowców samochodów, którzy korzystają z automatycznych płatności za przejazdy autostradą A4 na odcinku Kraków-Katowice – w obu kierunkach.
Zapłacisz od 3 do 5 złotych mniej na każdej bramce.
Szczegóły promocji znajdziesz na https://autopay.pl/aktualnosci/z-autopay-placisz-mniej-na-a4
Jak działa Autopay
Gdy podjedziesz do bramki, system Autopay po rozpoznaniu tablic rejestracyjnych Twojego auta podniesie szlaban.
W tej chwili system działa w obu kierunkach na odcinku: Toruń – Gdańsk (A1) Katowice – Kraków (A4). Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie www.autopay.pl
Jak zacząć korzystać? To tylko 3 proste kroki:
Szczegółowe instrukcje znajdziesz w PRZEWODNIKU.
Materiały do pobrania:
Pytania i odpowiedzi
Czy korzystanie z systemu Autopay jest darmowe?
Tak. Jedyny koszt to opłata za przejazd autostradą, tej samej wysokości, co w przypadku płatności tradycyjnymi środkami.
Czy Autopay działa na wszystkich bramkach na autostradzie?
System działa na wszystkich bramkach oznaczonych szyldem AmberGO na AmberOne Autostradzie A1 (odcinek Gdańsk-Toruń) oraz bramkach oznaczonych znakiem czarnej kamery na żółtym tle na Autostradzie A4 Katowice-Kraków. Na A4 Katowice-Kraków, w przypadku omyłkowego wjazdu na nieoznakowaną bramkę, można również zapłacić za przejazd przy użyciu Autopay, zgłaszając taki zamiar inkasentowi, który uruchomi system.
Czy aplikacja mobilna musi być włączona podczas przejazdu przez bramki?
Nie. Po uzupełnieniu danych pojazdu oraz wybraniu rachunku możesz wylogować się z aplikacji. Podróżując autostradą nie musisz mieć z sobą nawet telefonu, na którym zainstalowana została aplikacja.
Bramki otworzą się automatycznie po zidentyfikowaniu pojazdu po numerach rejestracyjnych przez system kamer ulokowanych w punkcie poboru opłat. Płatność dokona się w tle – zostanie pobrana automatycznie z konta.
Co zrobić jeśli posiadam już konto w Autopay?
Jeżeli posiadasz już konto w Autopay to podczas rejestracji w aplikacji mobilnej SGB Mobile upewnij się, że zarówno numer telefonu zarejestrowany w Banku, jak i numer rejestracyjny pojazdu są takie same jak te, z których korzystasz już w usłudze Autopay. Konta zostaną zsynchronizowane.
Co jeśli szlaban się nie podniesie na wjeździe, mimo że mam wszystko skonfigurowane poprawnie?
Niestety może się zdarzyć sytuacja, że kamera nie rozpozna numeru rejestracyjnego pojazdu. Wówczas należy:
Czy z jednego konta może korzystać kilka samochodów?
Tak. W aplikacji można dodać kilka pojazdów, które można podłączyć pod różne lub te same formy płatności.
Czy wszystkie pojazdy mogę dodać do Autopay?
W systemie Autopay możesz dodać pojazd z kategorii od 1 do 5 (z wyłączeniem motocykli):
Czy kilka osób może mieć dodany ten sam samochód?
Nie. Wprowadzenie numeru rejestracyjnego samochodu w systemie uniemożliwi wprowadzenie go ponownie na innym urządzeniu z aplikacją lub za pośrednictwem serwisu internetowego Autopay.
Pamiętaj jednak, że podczas przejazdu przez bramki nie musisz mieć ze sobą telefonu z zainstalowaną aplikacją. Jeżeli ktoś z Twojej rodziny lub znajomych skorzysta z Twojego samochodu i przejedzie przez bramki objęte systemem Autopay, płatność zostanie pobrana z Twojej karty. Rejestr wszystkich płatności znajdziesz po zalogowaniu się do aplikacji. W każdej chwili możesz wyłączyć obsługiwanie autostrad, wówczas użytkownik Twojego samochodu będzie musiał samodzielnie wnieść opłatę w okienku.
Czy i jak mogę otrzymać fakturę?
Aby otrzymać fakturę, należy uzupełnić dane do faktury w aplikacji. Po wykonanym przejeździe faktura jest w zakładce Faktury oraz w historii transakcji.
W aplikacji Autopay można ustawić tryb otrzymywania faktury: jednorazowo, po każdym przejeździe oraz zbiorczo, raz na miesiąc (faktura wystawiana jest około 15-ego dnia kolejnego miesiąca).
Mój poprzedni przejazd nie został opłacony. Czy mogę skorzystać ponownie z systemu Autopay?
Pamiętaj o tym, aby Twoje konto zapewniało możliwość opłacenia przejazdu od razu po jego zakończeniu. W innym przypadku kolejne przejazdy, aż do czasu uregulowania należności, mogą zostać zablokowane.
Czy moje dane przechowywane w systemie są bezpieczne?
Tak, Autopay S.A. to spółka technologiczno-finansowa, która tworzy polski rynek usług płatniczych od 1999 roku. Firma jest krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego. Posiada certyfikat PCI DSS i działa zgodnie z normą ISO 27001, co daje gwarancje bezpieczeństwa wykonywania płatności z karty. Rozwiązania Autopay S.A. spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF i GIODO.
Poznaj najważniejsze zasady bezpieczeństwa w Internecie.
Pamiętaj! Jeśli coś budzi Twoją wątpliwość lub nie działa tak jak powinno, jak najszybciej skontaktuj się z infolinią banku.
Bankowość internetowa
Komputer i telefon
Podejrzany kontakt
Banki Spółdzielcze SGB i SGB-Bank SA od lat odpowiadają na potrzeby swoich klientów. Jesteśmy blisko lokalnych społeczności, dlatego wiemy że cała Polska – również miliony Polaków mieszkających poza wielkimi ośrodkami miejskimi, pokochała korzystanie z płatności mobilnych. Smartfon, tablet, czy smartwatch towarzyszą nam na co dzień częściej niż portfel. Dlatego oferujemy całą gamę usług umożliwiających dokonywanie transakcji bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Dzięki nim możesz łatwo i bezpiecznie płacić w sklepach, internecie, aplikacjach mobilnych, a także wypłacać gotówkę z bankomatów. Poznaj ofertę usług mobilnych w Bankach Spółdzielczych SGB i SGB-Banku SA i płać jeszcze wygodniej!
Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala płacić za zakupy i wypłacać pieniądze przy użyciu smartfona z aplikacją SGB Mobile.
Klienci mogą korzystać z BLIKA w aplikacji mobilnej „Nasz Bank” lub SGB Mobile.
Aplikacje mobilne możesz pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.
W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację.
SGB Mobile:
Nasz Bank:
W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz, gdy wpiszesz jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji mobilnej, a następnie zatwierdzisz go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM.
|
|
|
Za korzystanie z BLIKA nie ponosisz żadnych kosztów. To darmowa usługa.
BLIKUJ mądrze
Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!
Szczegóły
Prosty i komfortowy sposób płatności w sklepach i internecie przy użyciu smartfona. Google Pay zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do przeprowadzenia transakcji. Gwarantuje bezpieczeństwo Twoich danych. Płatności online są tak szybkie jak kliknięcie.
Korzyści z płatności Google Pay
Z Google Pay nie omija Cię dostęp do korzyści i nagród identycznych jak w przypadku kart plastikowych. Tu nic się nie zmieni! Masz przy sobie w jednym urządzeniu karty pokładowe, bilety, karty lojalnościowe i podarunkowe. Możesz śledzić swoje wszystkie zakupy, dostajesz spersonalizowane sugestie.
Dzięki aplikacji Google Pay zapłacisz w setkach aplikacji bez konieczności wpisywania danych karty. Wystarczy kliknąć.
WAŻNE! Gdy płacisz w sklepach, Google Pay nie udostępnia faktycznego numeru Twojej karty. Twoje dane są bezpieczne!
Płatności Google Pay w 3 krokach
Pobierz aplikację Google Pay ze sklepu Google Play. | |
Dodaj swoją kartę z aktywną funkcją zbliżeniową. Zapoznaj się z Regulaminem korzystania z kart płatniczych SGB. | |
Płać smartfonem. |
Dla nas liczy się Twoje bezpieczeństwo
W sklepie
Przygotuj swój smartfon i przy płatnościach:
|
|
W bankomacie Z Google Pay możesz wypłacić środki z bankomatów korzystając z kodu PIN – tak jak w przypadku karty plastikowej. | |
Online i w aplikacjach Google Pay umożliwia Ci płacenie kilkoma kliknięciami w aplikacjach i na stronach internetowych, które mają przycisk Google Pay. Nie musisz wpisywać danych karty. |
Limity dla kart dodanych do portfela Google Pay są takie samie jak na ich fizycznych, plastikowych odpowiednikach.
Kod PIN w Google Pay jest wymagany tylko w pojedynczych wyjątkach np. wypłaty z bankomatów i jest taki sam jak dla plastikowej karty płatniczej.
Z aplikacji Google Pay nie skorzystasz, jeśli Twoja karta zostanie z niej usunięta. Dzieje się tak kiedy:
Z portfela cyfrowego skorzystasz dopiero po ponownym dodaniu karty.
Szczegóły
Regulamin korzystania z kart płatniczych SGB w ramach cyfrowych aplikacji
Płacąc za pomocą Apple Pay korzystasz ze wszystkich zalet kart płatniczych SGB. Płacenie w sklepach, aplikacjach i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.
Płacąc za pomocą Apple Pay oraz iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich przywilejów kart SGB. Płacenie z Apple Pay jest proste i bezpieczne ponieważ dane Twojej karty nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji.
Apple Pay to łatwiejszy i bezpieczniejszy sposób płacenia w sklepach, aplikacjach i internecie. Możesz błyskawicznie zapłacić za pomocą urządzeń, których używasz na co dzień. Apple Pay to także bezpieczniejsza i szybsza metoda płatności w sieci i aplikacjach, która nie wymaga zakładania kont ani wypełniania długich formularzy.
Dodanie karty płatniczej do usługi Apple Pay jest proste. Poniżej podpowiadamy, jak się do tego zabrać.
iPhone
Apple Watch
iPad
MacBook Pro z czytnikiem Touch ID
Wybierz aplikację Wallet. | |
Dodaj swoją kartę z aktywną funkcją zbliżeniową. Zapoznaj się z Regulaminem korzystania z kart płatniczych SGB. | |
Płać smartfonem. |
Dla nas liczy się Twoje bezpieczeństwo
W sklepie Będąc przy kasie, możesz błyskawicznie zapłacić za pomocą urządzeń, których używasz na co dzień*. Aby zapłacić przy użyciu Face ID, kliknij dwukrotnie boczny przycisk, spójrz na ekran, a następnie zbliż iPhone’a do czytnika. Jeśli chcesz zapłacić przy użyciu Touch ID, zbliż iPhone’a do czytnika, trzymając palec na czujniku Touch ID. Płacąc zegarkiem Apple Watch, kliknij dwukrotnie boczny przycisk i zbliż Apple Watch do czytnika. | |
W aplikacjach i witrynach internetowych Apple Pay to prostsza i szybsza metoda płacenia w aplikacjach i internecie, która nie wymaga zakładania kont ani wypełniania długich formularzy*. Aby za pomocą iPhone’a lub iPada zapłacić w aplikacji lub witrynie internetowej otwartej w Safari, wybierz Apple Pay na etapie finalizowania transakcji i dokonaj płatności, korzystając z Face ID lub Touch ID. Aby zapłacić w witrynie internetowej otwartej w Safari na Macu, wybierz Apple Pay i dokonaj płatności, korzystając z iPhone’a lub zegarka Apple Watch. Na MacBooku Pro możesz płacić, używając Touch ID na pasku Touch Bar. | |
W bankomacie Z Apple Pay możesz wypłacić środki z bankomatów korzystając z kodu PIN – tak jak w przypadku karty plastikowej. |
Limity dla kart dodanych do portfela Apple Pay są takie samie jak na ich fizycznych, plastikowych odpowiednikach.
Kod PIN w Apple Pay jest wymagany tylko w pojedynczych wyjątkach np. wypłaty z bankomatów i jest taki sam jak dla plastikowej karty płatniczej.
Szczegóły
Regulamin korzystania z kart płatniczych SGB w ramach cyfrowych aplikacji
* Lista urządzeń zgodnych z Apple Pay jest dostępna na stronie https://support.apple.com/en-us/HT208531.
Płać za zakupy
Usługa Garmin Pay to transakcje zbliżeniowe opracowane z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu czy przekąsić coś podczas przejażdżki, usługa Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów przy użyciu wyłącznie zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu. Przy pomocy Garmin Pay zapłacisz niemal we wszystkich miejscach, w których można dokonywać płatności zbliżeniowych.
Wystarczy zaledwie kilka czynności, aby uzyskać dostęp do Garmin Pay. Podaj hasło, wybierz odpowiednią kartę ze swojego wirtualnego portfela, a następnie przytrzymaj nadgarstek w pobliżu czytnika kart — to wszystko.
Zanim zegarek będzie można wykorzystywać do dokonywania płatności, należy skonfigurować co najmniej jedną kartę płatniczą.
Można używać zegarka do płacenia za zakupy w sklepach umożliwiających płatności zbliżeniowe.
UWAGA: Po trzykrotnym wprowadzeniu nieprawidłowego kodu dostępu portfel zostanie zablokowany, a kod trzeba będzie zresetować w aplikacji Garmin Connect Mobile.
Zostanie wyświetlona ostatnio używana karta płatnicza.
PORADA: Po wprowadzeniu prawidłowego kodu dostępu możesz dokonywać płatności bez ponownego wpisywania kodu przez 24 godziny, jeśli nadal będziesz mieć na sobie zegarek. Jeśli zdejmiesz zegarek z nadgarstka lub wyłączysz funkcję monitorowania pomiaru tętna, aby dokonać płatności konieczne będzie ponowne wprowadzenie kodu dostępu.
Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na naszych serwerach. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.
Dzięki usłudze Garmin Pay możesz korzystać z tych samych kart, których używasz na co dzień. Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych największych banków, w tym z kartami Visa® i MasterCard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.
Do portfela Garmin Pay można dodać karty kredytowe lub debetowe obsługujące płatności zbliżeniowe.
Do portfela Garmin Pay możesz dodać maksymalnie dziesięć kart kredytowych lub debetowych.
Po dodaniu karty płatniczej możesz wybrać ją na zegarku podczas dokonywania płatności.
Do zmiany kodu dostępu wymagana jest znajomość bieżącego kodu. Kodu dostępu nie można odzyskać. W przypadku zapomnienia kodu dostępu należy usunąć portfel, utworzyć nowy i ponownie wprowadzić informacje o karcie płatniczej.
Kod wymagany do uzyskania dostępu do portfela Garmin Pay można zmienić na urządzeniu vívoactive 3.
Przy kolejnej płatności za pomocą urządzenia vívoactive 3 trzeba będzie wpisać nowy kod dostępu.
Szczegóły
Regulamin korzystania z kart płatniczych SGB w ramach cyfrowych aplikacji
Xiaomi Pay to wygodna alternatywa dla tradycyjnych form płatności, która przyda się zarówno bezpośrednio po treningu, jak i podczas załatwiania codziennych spraw. Xiaomi Pay to nie tylko praktyczna, ale i w pełni bezpieczna metoda płatności.
Dzięki Xiaomi Pay dokonasz płatności zbliżeniowych za pomocą smartbandów Xiaomi z modułem NFC i smartfona dowolnej marki. Wszystkie transakcje są bezpieczne i stale chronione dzięki tokenizacji.
Xiaomi Pay to kolejny w zrzeszeniu SGB portfel cyfrowy, za pomocą którego możesz płacić za zakupy zbliżeniowo opaską przy użyciu dowolnego smartfona. Wykorzystaj karty Mastercard: debetowe, kredytowe, walutowe i firmowe. Xiaomi Pay korzysta z platformy do tokenizacji, dzięki temu informacje o Twojej karcie nigdy nie zostaną ujawnione lub udostępnione sprzedawcom.
Płać szybko, wygodnie i bezpiecznie!
Możesz zostawić portfel w domu. | |
Zapłać opaską! | |
Kartę masz w swoim urządzeniu. | |
Monitoruj aktywności fizyczne. |
Xiaomi Pay zapłacisz w sklepach na całym świecie, które akceptują płatności zbliżeniowe.
Szczegóły
Regulamin korzystania z kart płatniczych SGB w ramach cyfrowych aplikacji
Dzięki Fitbit Pay dokonasz płatności mobilnych za pomocą urządzeń Fitbit. Są to zarówno smartwatche, jak i smartbandy. Wszystkie transakcje są bezpieczne i stale chronione dzięki tokenizacj.
Możesz wyjść z domu bez portfela. | |
Zapłać zegarkiem lub opaską! | |
Kartę masz w swoim urządzeniu. | |
Urządzenie mierzy nie tylko czas, ale i spalone kalorie. |
Fitbit Pay zapłacisz w sklepach na całym świecie, które akceptują płatności zbliżeniowe.
Szczegóły
Regulamin korzystania z kart płatniczych SGB w ramach cyfrowych aplikacji
Wykorzystanie usługi smartKARTY w aplikacji mobilnej Nasz Bank daje gwarancję klientom banku na bezpieczną wypłatę i wpłatę pieniędzy.
Włącz aplikację mobilną Nasz Bank i zobacz jakie to proste
Łatwa w użyciu Dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach banku spółdzielczego. Wystarczy do tego aplikacja mobilna Nasz Bank. | |
Bezdotykowy bankomat smartKARTA pozwala wypłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Gotówkę odbierasz w bankomacie. | |
Transakcje bez czekania W zależności od urządzenia smartKARTA pozwala wypłacać i wpłacać do 300 banknotów w jednej transakcji we wpłatomatach i bankomatach recyklingowych. Po wpłacie, środki będą natychmiast na Twoim rachunku. | |
Dostępna w aplikacji Nasz Bank smartKARTA jest dostępna w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach i wpłatomatach. |
Korzystaj też z bezdotykowej wypłaty smartKARTĄ. Nie musisz wtedy wcale dotykać bankomatu.
Sm@rt wypłata pozwala na wypłatę gotówki w bankomacie przy pomocy wygenerowanego kodu (z określonym czasem realizacji) bez konieczności użycia karty
Posiadasz dostęp do serwisu Internet Banking sam możesz wygenerować kod niezbędny do wypłaty gotówki z bankomatu.
Sm@rt wypłata umożliwia wypłatę pieniędzy w bankomacie w oparciu o kod, który jest ważny przez zdefiniowany w banku okres.
Kroki przy wypłacie z bankomatu:
Visa Mobile to metoda płacenia, dzięki której transakcje online są łatwiejsze
Rozwiązanie stanowi nowy wymiar płatności w internecie. Technologia opracowana w Polsce, przez Studio Innowacji Visa w Warszawie pozwala jeszcze sprawniej niż dotychczas robić zakupy na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych czy platformach zakupowych. Jednocześnie jest to rozwiązanie w pełni bezpieczne, obsługiwane w ramach globalnej sieci Visa.
Visa Mobile została zaprojektowana, by proces płatności kartą w sklepie internetowym nie wymagał już wprowadzania danych karty, przeklikiwania kolejnych okienek, czy podawania haseł.
Płatności Visa Mobile są szybkie, proste i przyjemne.
Więcej szczegółów o Visa Mobile znajduje się na stronie internetowej po adresem www.sgb.pl.
Kompletny opis funkcjonalności usługi znajduje się w Przewodniku Visa Mobile – Tutaj.
Waluta | Wartość |
---|---|
EUR | 4.26 |
GBP | 5.09 |
USD | 3.9 |
CHF | 4.54 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie dostawcy systemu obsługi banku w dniu 09 października br. (noc z wtorku na środę) między godziną 00:00 a 05:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet bankingu obejmujące wszystkie interfejsy:
– interfejs klasyczny (dedykowany na komputery),
– interfejs mobilny (dedykowany na telefony),
– aplikacja mobilna.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.