Drodzy Klienci, z ogromnym smutkiem i przejęciem śledzimy informacje o...
Przeczytaj więcej...Drodzy Klienci, z ogromnym smutkiem i przejęciem śledzimy informacje o...
Przeczytaj więcej...Dołącz i bierz, co twoje. Nowa promocja Mastercard Bezcennechwile Zgarnij...
Przeczytaj więcej...Płać za zakupy w piątek kartą Mastercard i odbieraj voucher...
Przeczytaj więcej...Drodzy Klienci, wobec nieustających oszustw w mediach społecznościowych, w których...
Przeczytaj więcej...Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że dzień 30 września 2024 roku...
Przeczytaj więcej...Waluta | Wartość |
---|---|
EUR | 4.26 |
GBP | 5.09 |
USD | 3.9 |
CHF | 4.54 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie dostawcy systemu obsługi banku w dniu 09 października br. (noc z wtorku na środę) między godziną 00:00 a 05:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet bankingu obejmujące wszystkie interfejsy:
– interfejs klasyczny (dedykowany na komputery),
– interfejs mobilny (dedykowany na telefony),
– aplikacja mobilna.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.