Informacja o przetwarzaniu przez Bank Spółdzielczy w Suszu danych osobowych
Od 25 maja 2018 roku zaczniemy stosować RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych). Jest to Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Ustawodawca europejski postanowił uregulować kwestie ochrony danych osobowych i prywatności obywateli Unii, wydając RODO. Rozporządzenie wprowadza się w celu ujednolicenia zasad przetwarzania danych osobowych na terenie całej Unii Europejskiej. Przepisy RODO są więc nowym elementem codziennej rzeczywistości.
Priorytetem dla Banku Spółdzielczego w Suszu było i zawsze będzie bezpieczeństwo danych naszych Klientów. Ochrona danych osobowych jest jednym z najważniejszych procesów realizowanych przez Bank Spółdzielczy w Suszu. Dane osobowe przekazujemy bardzo wąskiej grupie podmiotów i tylko w sytuacjach, w których pozwalają na to normy prawne. Na bieżąco informujemy Państwa, w tym też w kwestiach danych osobowych, poprzez stronę internetową, mail, pocztę i telefon oraz w naszych placówkach, o ważnych zmianach w przepisach prawa. Stosując zabezpieczenia sprzętowe i programy antywirusowe, zabezpieczamy fizycznie dane naszych Klientów. Jednocześnie poprzez informacje i alerty bezpieczeństwa uczulamy Państwa na najbardziej wrażliwe obszary bezpieczeństwa danych, zależnych od samych Klientów Banku.
Zgodnie z obowiązującym prawem powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych, który odpowiada za przestrzeganie przepisów związanych z ochroną danych osobowych w Banku Spółdzielczym w Suszu. Z Inspektorem można kontaktować się pocztą (na adres siedziby Banku) lub za pomocą poczty elektronicznej.
Wiadomo, że dane osobowe możemy przetwarzać gdy osoba, której dane dotyczą, wyraziła na to zgodę m.in. w chwili, gdy otwiera rachunek lub składa wniosek o kredyt.
Wypełniając obowiązek informacyjny wobec Klientów (osób, których dane dotyczą), wynikający z Rozporządzenia RODO, przedstawiamy w załączniku informację o przetwarzaniu danych osobowych, prawa i obowiązki Klientów, Banku, a także odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z nowymi przepisami.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Suszu
Waluta | Wartość |
---|---|
![]() |
0 |
![]() |
0 |
![]() |
0 |
![]() |
0 |
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie ItCard S.A. w Warszawie mogą wystąpić następujące niedostępności:
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Uprzejmie informujemy, iż 16 października 2023 roku uruchamiamy umieszczanie publikacji w usłudze „Moje dokumenty SGB”, która jest bezpiecznym narzędziem do przekazywania przez Bank i przechowywania ważnych dokumentów i informacji w zakresie Twoich produktów i usług bankowych.
Klienci którzy udzielili zgody na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’ otrzymują powiadomienia sms o treści: „W portalu Moje dokumenty SGB czeka na Ciebie nowy dokument, którego koniec sumy kontrolnej jest następujący xyz, yzx, …”.
Więcej informacji na temat trwałego nośnika „Moje dokumenty SGB” zamieszczono na stronach internetowych:
https://www.sgb.pl/mojedokumenty/
https://www.bssusz.pl/klienci-indywidualni/klienci-indywidualni-moje-dokumenty-sgb/
Dostęp do systemu „Moje dokumenty SGB” Banku znajduje się pod adresem:
https://bssusz-mojedokumenty.sgb.pl/#/login
Nie logowałeś się jeszcze do „Moje dokumenty SGB”? Wybierz przycisk „Pierwsze logowanie” i postępuj według wyświetlanych komunikatów.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.