w systemie ELIXIR/SORBNET oraz zleceń dewizowych dla Klientów Banku Spółdzielczego w Suszu
Bank Spółdzielczy w Suszu realizuje zlecenia płatnicze posiadacza niezwłocznie w dniu ich złożenia, jednak nie później niż w następnym dniu roboczym następującym po złożeniu dyspozycji wg poniższego harmonogramu:
Przelewy międzybankowe wychodzące
Przelewy przychodzące
SYSTEM ELIXIR
do godz. 14.30 - w bieżącym dniu roboczym1
W 4 sesjach ELIXIR (wejściowych) do godz. 17.20
SYSTEM SORBNET
do godz. 14.30 - w bieżącym dniu roboczym
W 4 sesjach ELIXIR (wejściowych) do godz. 17.20
ZLECENIA DEWIZOWE
do godz. 14.30 - w bieżącym dniu roboczym
W 4 sesjach ELIXIR (wejściowych) do godz. 17.20
EXPRESS ELIXIR
Płatności natychmiastowe Express Elixir są realizowane przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.2
1Przelewy zlecone po godzinie 14.30 oraz w dniu innym niż dzień roboczy obciążają rachunek i wykonane będą w najbliższym dniu roboczym.
2Zlecenia płatnicze w trybie natychmiastowym mogą być zrealizowane, jeżeli rachunek bankowy odbiorcy prowadzony jest przez bank, który przystąpił do systemu realizacji dyspozycji w trybie natychmiastowym oraz jest dostępny w tym systemie w chwili składania zlecenia płatniczego. Wykaz banków – uczestników dostępny jest na stronie internetowej: https://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci/. Zlecenia mogą być realizowane z rachunków bankowych prowadzonych w PLN na rachunki bankowe w innych bankach krajowych prowadzone w PLN. Zlecenia płatnicze Express Elixir nie są realizowane na rachunki bankowe organów podatkowych i ZUS.
Szanowny Kliencie, w przypadku utraty karty płatniczej należy niezwłocznie powiadomić Zespół Zastrzegania Kart tel. (+48) 22 515 31 50 lub System Zastrzegania Kart tel. (+48) 828 828 828 Numery telefonów dostępne całą dobę (24 h).