DOBRZE CHRONIMY TWOJE PIENIĄDZE
Nie musisz gromadzić gotówki. To nie jest najbezpieczniejsze rozwiązanie. O każdej porze dnia i nocy możesz płacić bezgotówkowo, używając aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej, karty płatniczej, Blika lub innych portfeli cyfrowych. Zapasy gotówki w naszych bankomatach i kasach staramy się uzupełniać na bieżąco. Tylko powody czysto logistyczne – nie zawsze pozwalają utrzymać regularność dostaw. Banknoty i bilon dowozimy regularnie. Robią to wyspecjalizowane konwoje, pracujące zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa.
Tak jak wszystkie banki w Polsce, zgodnie z komunikatem Narodowego Banku Polskiego z 25 lutego 2022 r., mamy wystarczającą ilość gotówki, by całkowicie pokryć zapotrzebowanie naszych klientów. Przepraszamy za sporadycznie występujące opóźnienia w zapełnianiu bankomatów.
TWOJE PIENIĄDZE SĄ BEZPIECZNE
Pieniądze, które trzymasz na swoim rachunku lub lokacie w Banku Spółdzielczym w Suszu są całkowicie bezpieczne. Depozyty do kwoty 100 tys. euro na jednego deponenta są objęte gwarancją Bankowego Funduszu Gwarancyjnego na zasadach opisanych w przepisach prawa. O bezpieczeństwo Twoich pieniędzy troszczą się nasi najlepsi specjaliści, wspierani przez Spółdzielczy System Ochrony SGB. Prosimy nie ulegać plotkom, zachować rozsądek i spokój.
Przed dwoma laty, u progu pandemii koronawirusa, Spółdzielcza Grupa Bankowa doskonale poradziła sobie z obsługą Klientów. Również i dziś mogą Państwo na nas polegać. Wzajemność i wparcie dla naszych Klientów mamy wpisane w nasze spółdzielcze DNA.
Waluta | Wartość |
---|---|
EUR | 4.23 |
GBP | 5.02 |
USD | 3.81 |
CHF | 4.51 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.