Drodzy Klienci,
wobec nieustających oszustw w mediach społecznościowych, w których przestępcy podszywają się pod banki i inne instytucje finansowe, Chcielibyśmy przypomnieć o kilku zasadach bezpieczeństwa, abyście mogli chronić swoje dane oraz pieniądze:
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie www:
Zgłaszanie incydentów cyberbezpieczeństwa można dokonywać bezpośrednio do CERT Polska na dedykowanej stronie internetowej:
Pamiętajmy, bezpieczeństwo w sieci to wspólna odpowiedzialność!
Przydatne linki:
Waluta | Wartość |
---|---|
EUR | 4.23 |
GBP | 5 |
USD | 4.12 |
CHF | 4.5 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie dostawcy systemu obsługi banku w dniu 16 stycznia br. (noc ze środy na czwartek) między godziną 04:00 a 05:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet bankingu obejmujące następujące interfejsy:
– interfejs klasyczny (dedykowany na komputery).
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.