1 grudnia 2022 roku udostępniona zostaje nowa wersja 2.0 aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Aplikacje mobilne stały się głównym kanałem kontaktu klientów z bankiem i korzystania z jego usług. Telefon mamy zawsze pod ręką i coraz więcej spraw załatwiamy, korzystając z zainstalowanych w nim aplikacji. Wygoda użytkowania jest dziś priorytetem. Wygląd nowej aplikacji Nasz Bank jest zgodny z najnowszymi trendami, dzięki czemu mobilne bankowanie stanie się jeszcze łatwiejsze i szybsze.
Nowa aplikacja mobilna Nasz Bank 2.0 to przede wszystkim:W aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci Banku Spółdzielczego w Suszu znajdą wszystko co niezbędne do codziennego, bezpiecznego bankowania. Nie zwlekaj. Zaktualizuj aplikację i ciesz się z przyjemnego odkrywania nowej wersji.
Waluta | Wartość |
---|---|
EUR | 4.23 |
GBP | 5 |
USD | 4.12 |
CHF | 4.5 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie dostawcy systemu obsługi banku w dniu 16 stycznia br. (noc ze środy na czwartek) między godziną 04:00 a 05:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet bankingu obejmujące następujące interfejsy:
– interfejs klasyczny (dedykowany na komputery).
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.