1 grudnia 2022 roku udostępniona zostaje nowa wersja 2.0 aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Aplikacje mobilne stały się głównym kanałem kontaktu klientów z bankiem i korzystania z jego usług. Telefon mamy zawsze pod ręką i coraz więcej spraw załatwiamy, korzystając z zainstalowanych w nim aplikacji. Wygoda użytkowania jest dziś priorytetem. Wygląd nowej aplikacji Nasz Bank jest zgodny z najnowszymi trendami, dzięki czemu mobilne bankowanie stanie się jeszcze łatwiejsze i szybsze.
Nowa aplikacja mobilna Nasz Bank 2.0 to przede wszystkim:W aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci Banku Spółdzielczego w Suszu znajdą wszystko co niezbędne do codziennego, bezpiecznego bankowania. Nie zwlekaj. Zaktualizuj aplikację i ciesz się z przyjemnego odkrywania nowej wersji.
Waluta | Wartość |
---|---|
![]() |
0 |
![]() |
0 |
![]() |
0 |
![]() |
0 |
Susz, dnia 18.05.2023 r.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Suszu zgodnie z § 15 Statutu Banku informuje, że w dniu 05.06.2023 r. o godz. 1000 w Suskim Ośrodku Kultury w Suszu przy ulicy Wybickiego 10 odbędzie się Zebranie Przedstawicieli.
Porządek obrad Zebrania Przedstawicieli:
15. Przyjęcie wniosków Komisji Wnioskowej.
16. Zamknięcie obrad Zebrania Przedstawicieli.
Zawiadamiamy, że zgodnie ze Statutem Banku sprawozdanie roczne z działalności Banku Spółdzielczego w Suszu łącznie ze sprawozdaniem finansowym i sprawozdaniem Niezależnego Biegłego Rewidenta, protokołem z poprzedniego Zebrania Przedstawicieli oraz pozostałe materiały są wyłożone do wglądu w siedzibie Banku Spółdzielczego w Suszu przy ul. Piastowskiej 11, 14-240 Susz.
Zarząd
Banku Spółdzielczego w Suszu
3 miesięczna – 6,50 %
(dostępna wyłącznie przez elektroniczne kanały dostępu)
3 miesięczna – od 6,00 % do 7,00 %
(dostępna w placówkach Banku)
Lokaty można zakładać od 07.11.2022 r.
Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Banku.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.