Kredyt gotówkowy – sezonowy „Stały”
w okresie od 1.02.2022 r. do 30.11.2022 r.
Warunki udzielania kredytu są następujące:
Całkowita kwota kredytu 5.000,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 6.088,69 zł, oprocentowanie stałe 6,99 % w stosunku rocznym, całkowity koszt kredytu 1.088,69 zł (w tym: prowizja 100,00 zł, odsetki 555,05 zł, ubezpieczenie 0,00 zł, usługi dodatkowe – koszt prowadzenia ROR 215,64 zł, opłaty za kartę kredytową 110,00 zł, opłaty za kartę debetową 108,00 zł) 36 miesięcznych rat równych w wysokości 154,36 zł. RRSO wynosi 15,41 %.
Całkowita kwota kredytu 5.000,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 5.905,05 zł, oprocentowanie stałe 6,99 % w stosunku rocznym, całkowity koszt kredytu 905,05 zł (w tym: prowizja 350,00 zł, odsetki 555,05 zł, ubezpieczenie 0,00 zł, usługi dodatkowe 0,00 zł) 36 miesięcznych rat równych w wysokości 154,36 zł. RRSO wynosi 12,66 %.
Kalkulacja została dokonana na dzień 27.01.2022 r. na reprezentatywnym przykładzie.
Niniejszy materiał ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Ustawy o kredycie konsumenckim. Celem otrzymania oferty ustalonej kwoty kredytu należy zgłosić się do najbliższej placówki naszego Banku.
Waluta | Wartość |
---|---|
EUR | 4.26 |
GBP | 5.09 |
USD | 3.9 |
CHF | 4.54 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie dostawcy systemu obsługi banku w dniu 09 października br. (noc z wtorku na środę) między godziną 00:00 a 05:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet bankingu obejmujące wszystkie interfejsy:
– interfejs klasyczny (dedykowany na komputery),
– interfejs mobilny (dedykowany na telefony),
– aplikacja mobilna.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.