„Partnerstwo w Biznesie” to cykl bezpłatnych warsztatów, które SGB-Bank S.A. przygotował wraz z Polską Fundacją Przedsiębiorczości dla Klientów Biznesowych Zrzeszenia SGB – mikro, małych i średnich przedsiębiorców.
Inicjatywa ta wspiera naszych Klientów w zdobywaniu nie tylko kompetencji ale również praktycznej wiedzy od ekspertów i specjalistów, którzy są również przedsiębiorcami. Projekt „Partnerstwo w biznesie” przybliża przedsiębiorców tym samym w realizacji ich celów, marzeń i ambicji.
Terminy, tematy i linki do zapisów do nadchodzących szkoleń w ramach drugiego cyklu „Partnerstwo w Biznesie” (tytuł każdego ze szkoleń kieruje do strony rejestracyjnej):
Jak wziąć udział w szkoleniach?
By wziąć udział w szkoleniu wystarczy zarejestrować się na stronie Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości, na której są już dostępne zapisy na szkolenia. Linki do poszczególnych szkoleń znajdziecie Państwo powyżej.
Pliki do pobrania
Waluta | Wartość |
---|---|
EUR | 4.28 |
GBP | 5.13 |
USD | 3.94 |
CHF | 4.56 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie Fiserv Polska S.A. w Warszawie, 20 października br. (niedziela), w godz. 08:00 – 14:00 mogą wystąpić przerwy w dostępie do kanałów samoobsługowych:
Przypominamy, że karty można aktywować i zastrzegać pod numerami:
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie SGB-Bank S.A. w Poznaniu w dniu 20 października br. (niedziela) wystąpią następujące niedostępności:
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.