Klient indywidualny – płatności mobilne – lista – Google Pay



Płatności Google Pay w 3 krokach

Pobierz aplikację Google Pay ze sklepu Google Play.
Dodaj swoją kartę z aktywną funkcją zbliżeniową.
Zapoznaj się z Regulaminem korzystania z kart płatniczych SGB.
Płać smartfonem.

Dla nas liczy się Twoje bezpieczeństwo

  • Podczas dodawania karty do Google Pay jej numer zostaje zastąpiony przez wirtualny ciąg cyfr.
  • W trakcie płatności sprzedawca otrzymuje wygenerowany, unikatowy token, który reprezentuje naszą kartę – sklep nie ma dostępu do rzeczywistych danych Twojej karty.
  • Płatność powyżej 100 złotych zatwierdzasz za pomocą telefonu, a dokładnie przez odblokowanie smartfona za pomocą hasła, odcisku palca, rozpoznawania twarzy lub kodu i zbliżenie go do terminala.
  • Jeśli utracisz telefon możesz go natychmiast zablokować i usunąć z niego wszystkie dane za pomocą Menedżera urządzeń Android.
W sklepie Przygotuj swój smartfon i przy płatnościach:
  • poniżej 100 złotych – wybudź go i zbliż do terminala,
  • powyżej 100 złotych – odblokuj go za pomocą hasła, odcisku palca, rozpoznania twarzy lub kodu i zbliż do terminala.
W bankomacie Z Google Pay możesz wypłacić środki z bankomatów korzystając z kodu PIN – tak jak w przypadku karty plastikowej.
Online i w aplikacjach Google Pay umożliwia Ci płacenie kilkoma kliknięciami w aplikacjach i na stronach internetowych, które mają przycisk Google Pay. Nie musisz wpisywać danych karty.

Limity dla kart dodanych do portfela Google Pay są takie samie jak na ich fizycznych, plastikowych odpowiednikach.

Kod PIN w Google Pay jest wymagany tylko w pojedynczych wyjątkach np. wypłaty z bankomatów i jest taki sam jak dla plastikowej karty płatniczej.

Z aplikacji Google Pay nie skorzystasz, jeśli Twoja karta zostanie z niej usunięta.  Dzieje się tak kiedy:

  • usuniesz swoją kartę z Google Pay,
  • usuniesz swoją kartę z form płatności dodanych do Twojego konta Google,
  • usuniesz swoje konto Google,
  • usuniesz blokadę na swoim smartfonie (kod PIN, symbol),
  • przywrócisz ustawienia fabryczne swojego smartfona,
  • usuniesz wszystkie dane ze swojego smartfona za pomocą Menedżera urządzeń Android,
  • zdalnie wyczyścisz pamięć smartfona lub go zablokujesz za pomocą Menedżera urządzeń Android,
  • wyczyścisz wszystkie dane z usług Play za pomocą Ustawień,
  • wyczyścisz wszystkie dane z aplikacji Google Pay za pomocą Ustawień,
  • aplikacja Google Pay nie była przez Ciebie używana przez 12 miesięcy,
  • bank, który wydał Twoją kartę, zwróci się do Google, aby ją usunąć.

Z portfela cyfrowego skorzystasz dopiero po ponownym dodaniu karty.


Zastrzeganie kart
Szanowny Kliencie, w przypadku utraty karty płatniczej należy niezwłocznie powiadomić Zespół Zastrzegania Kart tel.
(+48) 22 515 31 50
lub System Zastrzegania Kart tel.
(+48) 828 828 828
Numery telefonów dostępne całą dobę (24 h).
Kursy walut
WalutaWartość
EUR 4.22
GBP 5.09
USD 3.99
CHF 4.56

Bank Spółdzielczy w Suszu