Zapłacisz w internecie, w sklepie, wypłacisz pieniądze z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.
Klienci mogą korzystać z BLIKA w aplikacji mobilnej „Nasz Bank” lub SGB Mobile.
- Aplikacja „Nasz Bank” jest dostępna dla telefonów z systemem Android.
- Aplikacja SGB Mobile jest dostępna dla telefonów z systemem Android i iOS.
Aplikacje mobilne możesz pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.
W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację.
SGB Mobile:
Nasz Bank:
W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz, gdy wpiszesz jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji mobilnej, a następnie zatwierdzisz go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM.
|
|
|
Za korzystanie z BLIKA nie ponosisz żadnych kosztów. To darmowa usługa.