Klient indywidualny – płatności mobilne – lista – BLIK



Zapłacisz w internecie, w sklepie, wypłacisz pieniądze z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.

Klienci mogą korzystać z BLIKA w aplikacji mobilnej „Nasz Bank” lub SGB Mobile.

  • Aplikacja „Nasz Bank” jest dostępna dla telefonów z systemem Android.
  • Aplikacja SGB Mobile jest dostępna dla telefonów z systemem Android i iOS.

Aplikacje mobilne możesz pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.

W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację.

SGB Mobile:

     

Nasz Bank:

     

W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz, gdy wpiszesz jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji mobilnej, a następnie zatwierdzisz go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM.

  1. Wybierz „Płatność BLIK”.
  2. Wygeneruj kod w swojej aplikacji mobilnej.
  3. Wpisz kod na stronie internetowej.
  4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
  1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
  2. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej.
  3. Wpis kod na terminalu.
  4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
  1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
  2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
  3. Wybierz kwotę wypłaty.
  4. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej i wpisz go w bankomacie.
  5. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

Za korzystanie z BLIKA nie ponosisz żadnych kosztów. To darmowa usługa.


Zastrzeganie kart
Szanowny Kliencie, w przypadku utraty karty płatniczej należy niezwłocznie powiadomić Zespół Zastrzegania Kart tel.
(+48) 22 515 31 50
lub System Zastrzegania Kart tel.
(+48) 828 828 828
Numery telefonów dostępne całą dobę (24 h).
Kursy walut
WalutaWartość
EUR 0
GBP 0
USD 0
CHF 0
Bank Spółdzielczy w Suszu

Bank Spółdzielczy w Suszu