Płatności masowe to usługa rozliczeniowa skierowana do klientów obsługujących dużą liczbę płatników dokonujących tzw. płatności masowych z tytułu sprzedaży towarów i usług. Klient możne uzyskać szybki dostęp do pełnej informacji o wpłatach dokonanych na jego rzecz oraz zautomatyzować procesy księgowe i ewidencję wpłat w systemie finansowo-księgowym.
Produkt skierowany jest do klientów obsługujących znaczne ilości płatności przychodzących m.in. do urzędów miast i gmin, administratorów spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, zakładów energetycznych, firm usług komunalnych (woda, nieczystości, gaz, opłaty i podatki itp.), itp.
Usługa płatności masowych polega na przetworzeniu, identyfikacji i konsolidacji płatności dokonywanych przez płatników, kierowanych na rachunek bankowy Klienta, do postaci jednego pliku, zawierającego dane automatycznie wczytywane do systemu finansowo – księgowego Klienta. Każdemu płatnikowi przyporządkowany jest indywidualny „rachunek wirtualny”, na który płatnik może dokonywać wpłat w formie gotówkowej lub bezgotówkowej.
W celu uruchomienia płatności masowych należy:
Identyfikacja masowych płatności wykorzystuje tzw. rachunki wirtualne. Rachunki wirtualne są generowane do rachunku bankowego danej instytucji (firmy telekomunikacyjnej, hurtowni, wspólnoty mieszkaniowej itp.). Każdy kontrahent tej instytucji (czyli np. abonent sieci komórkowej, lokator) otrzymuje „własny” numer rachunku wirtualnego, na który ma wpłacać (abonament, czynsz).
Usługa płatności masowych umożliwia:
Waluta | Wartość |
---|---|
![]() |
0 |
![]() |
0 |
![]() |
0 |
![]() |
0 |
Susz, dnia 18.05.2023 r.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Suszu zgodnie z § 15 Statutu Banku informuje, że w dniu 05.06.2023 r. o godz. 1000 w Suskim Ośrodku Kultury w Suszu przy ulicy Wybickiego 10 odbędzie się Zebranie Przedstawicieli.
Porządek obrad Zebrania Przedstawicieli:
15. Przyjęcie wniosków Komisji Wnioskowej.
16. Zamknięcie obrad Zebrania Przedstawicieli.
Zawiadamiamy, że zgodnie ze Statutem Banku sprawozdanie roczne z działalności Banku Spółdzielczego w Suszu łącznie ze sprawozdaniem finansowym i sprawozdaniem Niezależnego Biegłego Rewidenta, protokołem z poprzedniego Zebrania Przedstawicieli oraz pozostałe materiały są wyłożone do wglądu w siedzibie Banku Spółdzielczego w Suszu przy ul. Piastowskiej 11, 14-240 Susz.
Zarząd
Banku Spółdzielczego w Suszu
3 miesięczna – 6,50 %
(dostępna wyłącznie przez elektroniczne kanały dostępu)
3 miesięczna – od 6,00 % do 7,00 %
(dostępna w placówkach Banku)
Lokaty można zakładać od 07.11.2022 r.
Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Banku.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.