Aktualności → Aplikacja SGB Mobile z usługą płatności Visa Mobile



Visa Mobile w SGB Mobile

Płać kartą Visa w internecie łatwo i bezpiecznie.

Bez podawania numeru karty, daty ważności i CVV2. Wpisujesz swój numer telefonu przypisany do karty w Visa Mobile i potwierdzasz płatność w aplikacji SGB Mobile lub w aplikacji Visa Mobile.

Usługa płatności Visa Mobile w aplikacji SGB Mobile!

Visa Mobile to nowy sposób płatności kartami Visa w internecie, udostępniony teraz także w aplikacji SGB Mobile. Bezpieczny, innowacyjny i intuicyjny. Kiedy płacisz Visa Mobile, nie musisz za każdym razem podawać numeru karty, jej daty ważności i kodu CVV2. Wystarczy, że na stronie internetowej, na której dokonujesz zakupów, wpiszesz swój numer telefonu przypisany do karty w Visa Mobile i potwierdzisz płatność w aplikacji SGB Mobile.

Dlaczego warto płacić Visa Mobile w internecie?

  • Nie podajesz żadnych danych swojej karty w trakcie płacenia.
  • Wpisujesz wyłącznie swój numer telefonu.
  • Każdą transakcję potwierdzasz PIN-em w aplikacji SGB Mobile lub w aplikacji Visa Mobile.

Jak aktywuję usługę Visa Mobile w aplikacji SGB Mobile?

Masz już aplikację SGB Mobile, a Twoja karta Visa jest aktywna ✅

  • Na szczegółach wybranej karty kliknij przycisk Więcej akcji.
  • Z rozwijanej listy wybierz opcję Aktywuj płatności Visa Mobile dla tej karty.
  • Podaj adres e-mail, zapoznaj się z „Regulaminem dodawania i użytkowania kart SGB w ramach korzystania z usługi Visa Mobile”, „Warunkami usługi Visa Solution” oraz „Polityką prywatności Visa” i zaakceptuj wymagane zgody. Możesz tu również ustawić aplikację SGB Mobile jako domyślną dla płatności Visa Mobile.
  • Zatwierdź operację PIN-em do aplikacji.
  • Potwierdź swój e-mail kodem autoryzacyjnym otrzymanym od Visa na wskazany adres e-mail.
  • Usługa płatności Visa Mobile została aktywowana.

Jak zapłacę Visa Mobile?

  • Na stronie sklepu internetowego zatwierdź swój koszyk i przejdź do płatności.
  • Wybierz metodę płatności – szukaj logo Visa Mobile:

  • W kolejnym kroku podaj swój numer telefonu, wcześniej dodany do konta Visa Mobile.
  • Zatwierdź płatność w aplikacji SGB Mobile lub w aplikacji Visa Mobile na telefonie. Gotowe!

Kiedy płacisz w sieci, zawsze dokładnie sprawdzaj dane transakcji, zobaczysz je na etapie akceptacji płatności. W razie jakichkolwiek podejrzeń, odrzuć ją w aplikacji i skontaktuj się ze swoim bankiem lub Infolinią SGB.

Nie mam SGB Mobile – jak mogę aktywować Visa Mobile?

  • Pobierz aplikację Visa Mobile na swój telefon ze sklepu Google Play lub App Store.

  • Postępuj zgodnie z komunikatami w aplikacji, aby założyć i aktywować konto Visa Mobile:
    • podaj i potwierdź swój adres e-mail oraz ustaw hasło do konta Visa Mobile,
    • podaj i potwierdź swój numer telefonu (ten numer będziesz podawać przy płatności Visa Mobile w sklepie internetowym),
    • ustaw PIN, którym będziesz logować się do aplikacji Visa Mobile (możesz też ustawić logowanie przy użyciu biometrii).
  • Podaj wszystkie wymagane dane karty – to jedyny raz, kiedy musisz to zrobić. Możesz dodać kilka kart do konta Visa Mobile. Jeżeli nie chcesz tego robić teraz, możesz je dodać w każdej chwili w aplikacji Visa Mobile.
  • Aktywuj kartę w aplikacji kodem SMS, który dostaniesz na numer telefonu powiązany z kartą w banku (UWAGA: może to być inny numer niż ten, który masz przypisany do konta Visa Mobile i który będziesz podawać podczas płatności Visa Mobile).

Do karty nie jest jeszcze przypisany żaden numer? Skontaktuj się ze swoim bankiem lub Infolinią SGB, aby go dodać.

Więcej o Visa Mobile

Gdzie mogę płacić Visa Mobile?

Visa Mobile zapłacisz w sklepach internetowych, które udostępniają taką możliwość. Jest ich coraz więcej! ! Lista wybranych sklepów dostępna jest TUTAJ.

Z jakich kart skorzystam?

Możesz korzystać z kart debetowych Visa dla klientów indywidualnych i firmowych oraz kart kredytowych Visa.

Jaka jest różnica między Visa Mobile a Click to Pay?

Visa Mobile jest jedną z usług Click to Pay udostępnionych w ramach Visa Solutions na całym świecie. Podczas aktywowania usługi Visa Mobile, jednocześnie tworzysz konto i rejestrujesz kartę Visa w Click to Pay. Usługa płatności Visa Mobile dostępna jest obecnie tylko w sklepach internetowych w Polsce. Gdy płacisz, podajesz wyłącznie numer telefonu i potwierdzasz płatność w aplikacji SGB Mobile lub w aplikacji Visa Mobile.

Nie otrzymałem kodu weryfikacyjnego od Visa, co zrobić?

Kod weryfikacyjny Visa wysyła na podany przez Ciebie adres e-mail w ciągu 2 minut. Jeśli nie otrzymałeś kodu, sprawdź spam lub w poproś o wysłanie kodu ponownie w aplikacji SGB Mobile lub w aplikacji Visa Mobile.

Szczegóły

  • Usługa Visa Mobile jest dostępna w Bankach Spółdzielczych SGB, które wydają karty Visa, i w SGB-Banku SA.
  • Zasady działania karty Visa dla klienta indywidualnego opisane są w obowiązujących w danym banku regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych oraz regulaminie funkcjonowania kart kredytowych dla klientów indywidualnych.
  • Zasady działania karty Visa dla klientów firmowych opisane są w obowiązujących w danym banku regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych oraz regulaminie funkcjonowania kart kredytowych dla klientów instytucjonalnych.
  • Visa Mobile jest jedną z usług Click to Pay udostępnionych w ramach Visa Solutions. Korzystanie z usługi Visa Mobile wymaga utworzenia konta i zarejestrowania karty Visa w Click to Pay; Użytkownik karty Visa może korzystać z usługi Visa Mobile w ramach udostępnionej przez jego Bank Spółdzielczy SGB lub SGB-Bank S.A. aplikacji mobilnej SGB Mobile. Szczegółowe zasady dotyczące dodawania i użytkowania kart VISA w ramach usługi Visa Mobile określa „Regulamin dodawania i użytkowania kart SGB w ramach korzystania z usługi Visa Mobile”. Usługę Click to Pay regulują „Warunki usługi Visa Solution”, których wydawcą jest Visa Inc. z siedzibą w Stanach Zjednoczonych Ameryki.
  • Użytkownik karty Visa, który jest jednocześnie klientem więcej niż jednego Banku Spółdzielczego SGB, przy czym pod pojęciem Banku Spółdzielczego SGB należy rozumieć w tym miejscu również SGB-Bank S.A., nie może aktywować usługi Visa Mobile dla kart Visa wydanych przez poszczególne Banki Spółdzielcze SGB z wykorzystaniem tych samych danych, tj. adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu.
  • Bank Spółdzielczy SGB/SGB-Bank S.A. nie pobiera opłat za dodanie i korzystanie z kart Visa w ramach usługi Visa Mobile. Za pozostałe czynności związane z korzystaniem z produktów i usług, Bank Spółdzielczy SGB/SGB-Bank S.A. pobiera opłaty i prowizje w wysokości określonej w obowiązującej w danym banku taryfie prowizji i opłat.
  • SGB Mobile to usługa bankowości mobilnej dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych oferowana przez SGB-Bank S.A. oraz wybrane Banki Spółdzielcze SGB. Szczegóły oferty, regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile oraz listę Banków Spółdzielczych SGB oferujących możliwość korzystania z aplikacji SGB Mobile znajdziesz TUTAJ.

Zastrzeganie kart
Szanowny Kliencie, w przypadku utraty karty płatniczej należy niezwłocznie powiadomić Zespół Zastrzegania Kart tel.
(+48) 22 515 31 50
lub System Zastrzegania Kart tel.
(+48) 828 828 828
Numery telefonów dostępne całą dobę (24 h).
Kursy walut
WalutaWartość
EUR 4.28
GBP 4.98
USD 4
CHF 4.39
Bank Spółdzielczy w Suszu

Bank Spółdzielczy w Suszu