Promocja 31 dni bez limitu za darmo na start i 1200 GB przez rok w Orange na kartę



W dniach od 1 września do 31 października 2022 roku trwa promocja, w ramach której nowi użytkownicy oferty Orange na kartę mogą skorzystać z rozmów, SMS-ów i MMS-ów bez limitu na 31 dni za darmo oraz otrzymają 1200 GB przez rok.

Co zrobić, aby skorzystać z promocji?

  • W czasie trwania promocji należy zarejestrować i aktywować nowy starter lub dokonać migracji do Orange na kartę,
  • Doładować telefon za min. 5 zł – szybko i wygodnie można zrealizować doładowanie za pośrednictwem bankowości internetowej,
  • Po doładowaniu należy wysłać bezpłatnego SMS-a o treści START pod numer 814,
  • Po włączeniu promocji Klient otrzyma rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu do wszystkich oraz 15 GB za 0 zł na 31 dni. Po miesiącu nastąpi próba automatycznego odnowienia usługi w cenie regularnej: 30 zł za 31 dni,
  • Po włączeniu promocji Klient otrzyma także za darmo bonus w postaci 1200 GB, 12 paczek po 100 GB każda, przyznawanych co miesiąc w momencie automatycznego odnowienia się usługi,
  • Pierwsza paczka 100 GB zostanie przyznana w momencie aktywacji.

Promocja zostanie włączona w ciągu maksymalnie 24h, o czym użytkownik zostanie poinformowany SMS-em. Z promocji można skorzystać raz dla danego numeru telefonu.

Organizatorem promocji jest Orange Polska S.A.

Regulamin promocji „Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu + 1200 GB” za 0 zł w Orange na kartę.


Mastercard® Bezcenne® Chwile Oferta Specjalna „8000 punktów na start”



Odbierz 2 x 50 zł na zakupy u partnerów programu Mastercard® Bezcenne® Chwile

Weź u nas kartę Mastercard i zarejestruj ją w programie benefitowym Bezcenne Chwile. Teraz, jeśli wydasz nią łącznie 50 zł w ciągu 30 dni, dostaniesz aż 2 x 50 zł w punktach! Punkty możesz wymieniać na atrakcyjne nagrody z szerokiej oferty. Płać, zbieraj i odbieraj.

Spiesz się – oferta promocyjna trwa do 9.10.2022 r. lub do wyczerpania puli nagród.

Szczegóły programu, oferty i promocji znajdziesz na bezcennechwile.pl.

Nie masz jeszcze karty Mastercard? Zapraszamy do nas!


1 września 2022 roku rusza 3 edycja sportowego wyzwania RakReatonu



SGB wspiera ogólnopolskie wyzwanie „RakReaton”. Pomóż nam pokonać 1 milion kilometrów w słusznym celu!

Dzisiaj rusza kolejna edycja sportowego wyzwania RakReaton. To część organizowanej przez Fundację Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Złota Wstążka”. Jej celem jest przede wszystkim pomoc finansowa dla dzieci – jeśli uczestnicy pokonają wspólnie we wrześniu 1 milion kilometrów, na konto fundacji trafi 120 tysięcy złotych na leczenie dzieci cierpiących na choroby nowotworowe.

Po raz trzeci w SGB wspieramy kampanię Złotej Wstążki oraz Fundację Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową, której celem jest edukacja i zwiększenie świadomości społecznej na temat dostępności do nowoczesnych terapii ratujących życie dla dzieci i nastolatków. W ramach kampanii przyłączamy się do ogólnopolskiego wyzwania RakReaton.

Lubisz aktywnie spędzać czas wolny? Biegasz, jeździsz na rowerze lub uprawiasz nordic walking, a może po prostu często spacerujesz? RakReaton do doskonała okazja, by Twoje wrześniowe treningi nabrały dodatkowego sensu. Dołącz z nami do wyzwania. Wspólnie będziemy zbierać kilometry w aplikacji Activy, która jest partnerem technologicznym wydarzenia.

O kampanii

Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych. Symbolem jego obchodów jest złota wstążka, która nawiązuje do najcenniejszego kruszcu i reprezentuje największą wartość – zdrowie dzieci. Tegoroczna kampania Złotej Wstążki podejmuje temat wsparcia psychospołecznego rodziny w chorobie nowotworowej dziecka, w kontekście związanych z tym wyzwań i trudności. Bo gdy choruje dziecko, choruje cała rodzina.

 RakReaton – dołącz do wyzwania

Akcja trwa od 1 do 30 września i możesz do niej dołączyć w dowolnym czasie. Zarówno bezpłatną aplikację Activy, jak i zasady zbierania kilometrów pracownicy i sympatycy SGB bardzo dobrze znają z Wyzwania Sportowego SGB. Oprócz zbierania kilometrów, pobranie i częste używanie aplikacji wspiera ogólnopolski projekt wsparcia psychologicznego, pedagogicznego i społecznego dzieci z chorobą nowotworową oraz ich rodzin. Szczegóły pod linkiem: https://rakreaton2022.activy.app/pl/

Dzieci chore na raka i ich rodziny codziennie zmagają się z chorobą i jej wyzwaniami, które można porównać do biegu z przeszkodami. Ich długodystansowym celem jest zdrowie i życie. Ludzie aktywni z kolei podejmują wyzwania sportowe z różnych powodów, by być w dobrej kondycji, osiągać coraz lepsze wyniki, pokonywać własne słabości czy po prostu czerpać radość z wykonywanej aktywności. W RakReatonie łączymy ze sobą te dwa światy, jednoczymy ludzi w słusznej sprawie – zachęca do zaangażowania się Anna Apel, prezes zarządu fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, pomysłodawcy sportowego wyzwania RakReaton.

Szczegółowy regulamin RakReatonu dostępny jest na https://zlotawstazka.pl/rakreaton/


Promocyjna lokata terminowa MOCNA LOKATA



Lp.Warunki i parametry lokatyPromocyjna lokata terminowa MOCNA LOKATA
1.Okres trwania lokaty3 miesięczna6 miesięczna12 miesięczna
2.Minimalna kwota lokaty1.000,001.000,001.000,00
3.Maksymalna kwota lokaty200.000,00200.000,00200.000,00
4.Odnowienie lokatyLokata nieodnawialnaLokata nieodnawialnaLokata nieodnawialna
5.Oprocentowanie w stosunku rocznym4,00 %6,00 %6,50 %
6.Stopa procentowastała bankowastała bankowastała bankowa
7.Kapitalizacja odsetekna koniec okresu umownego odsetki są dopisywane do kapitałuna koniec okresu umownego odsetki są dopisywane do kapitałuna koniec okresu umownego odsetki są dopisywane do kapitału
8.Oferta skierowana do klientów indywidualnychdla nowych i obecnych klientów Bankudla nowych i obecnych klientów Bankudla nowych i obecnych klientów Banku
9.Okres sprzedaży  promocyjnejod 01.09.2022 r. do 31.10.2022 r.od 01.09.2022 r. do 31.10.2022 r.od 01.09.2022 r. do 31.10.2022 r.
10.Możliwość założenia lokatyw Banku, online (IB, aplikacja mobilna)w Banku, online (IB, aplikacja mobilna)w Banku, online (IB, aplikacja mobilna)
11.Dodatkowe warunki uprawniające do skorzystania z lokatyUdzielenie wszystkich zgód marketingowych oraz udzielenie zgody na portal internetowy „Moje dokumenty SGB”Udzielenie wszystkich zgód marketingowych oraz udzielenie zgody na portal internetowy „Moje dokumenty SGB”Udzielenie wszystkich zgód marketingowych oraz udzielenie zgody na portal internetowy „Moje dokumenty SGB”

Szczegółowych informacji udzielają pracownicy placówek Banku.


Ustawowe „wakacje kredytowe”



Czy wiesz, że od dnia 1 sierpnia 2022 r. możesz zawiesić spłatę rat kredytu hipotecznego i skorzystać z tzw. ustawowych „wakacji kredytowych”?

Na mocy ustawy z dnia 7 lipca 2022 r. o finansowaniu społecznościowym dla przedsięwzięć gospodarczych i pomocy kredytobiorcom (dalej „Ustawa”) przysługuje Ci prawo do złożenia wniosku o zawieszenie spłaty rat Twojego kredytu hipotecznego, jeśli:

  • masz w naszym banku kredyt udzielony w walucie polskiej (uprawnienie to nie dotyczy kredytów indeksowanych lub denominowanych do waluty innej niż PLN),
  • umowa była zawarta przed 1 lipca 2022 r., a termin jej zakończenia przypada po upływie 6 miesięcy od tej daty,
  • wraz z wnioskiem złożysz oświadczenie, że zawieszenie dotyczy umowy zawartej w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych.

Wówczas:

  • od dnia wpływu Twojego wniosku, w okresie zawieszenia spłaty rat kredytu nie będziemy pobierać płatności wynikających z Twojej umowy o kredyt, tj. rat kapitałowo-odsetkowych oraz pozostałych opłat i prowizji z niej wynikających, z wyjątkiem powiązanych opłat z tytułu ubezpieczeń,
  • w ciągu 21 dni od dnia wpływu wniosku poinformujemy Cię o otrzymaniu wniosku oraz o jego zrealizowaniu,
  • po ustaniu okresu zawieszenia spłaty rat kredytu wyślemy do Ciebie aktualny harmonogram jego spłaty,
  • nie pobierzemy żadnych opłat i prowizji za przyjęcie i rozpatrzenie Twojego wniosku,
  • przekażemy do Biura Informacji Kredytowej S.A. dane o zawieszeniu spłaty rat Twojego kredytu i wydłużonym okresie kredytowania, jaki powstał w wyniku tego zawieszenia.

Informacje o wniosku:

  • wniosek przysługuje wyłącznie w stosunku do jednej umowy o kredyt hipoteczny, zawartej w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych – wraz z wnioskiem musisz złożyć oświadczenie, które to potwierdza (oświadczenie składane jest pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń),
  • jeśli jesteś współkredytobiorcą, taki wniosek możesz złożyć samodzielnie – wystarczy, że poinformujesz o tym pozostałych współkredytobiorców; w takim przypadku oświadczenie, że wniosek dotyczy nieruchomości przeznaczonej na zaspokojenie własnych potrzeb mieszkaniowych, składa ten z Was, który spełnia ten warunek,
  • wniosek możesz złożyć elektronicznie (wyślij skan lub zdjęcie wniosku na e-mail: wakacjekredytowe@bssusz.pl) lub pisemnie (pocztą lub osobiście w naszym oddziale),
  • na jednym wniosku możesz starać się o zawieszenie spłaty kilku rat kredytu, a początek pierwszego okresu zawieszenia rozpoczyna się z dniem doręczenia do banku wniosku, nie wcześniej jednak niż 1 sierpnia 2022 r.,
  • maksymalny okres, na jaki możesz zawnioskować o zawieszenie spłaty rat Twojego kredytu, wynosi:
    • 2 miesiące (2 raty): w okresie 1 sierpnia 2022 r. – 30 września 2022 r.,
    • 2 miesiące (2 raty): w okresie 1 października 2022 r. – 31 grudnia 2022 r.,
    • 1 miesiąc (po 1 racie): w każdym kwartale w okresie 1 stycznia 2023 r. – 31 grudnia 2023 r.,
  • zawieszenie spłaty kredytu nie dotyczy rat wymagalnych na moment złożenia przez Ciebie wniosku,
  • zawieszenie spłaty rat kredytu powoduje przedłużenie okresu kredytowania oraz wszystkich terminów przewidzianych w Twojej umowie o zastosowany okres zawieszenia spłaty rat kredytu (bez konieczności aneksowania umowy),
  • w każdym momencie masz prawo do rezygnacji ze złożonego wniosku,
  • jeśli wcześniej na wniosek kredytobiorcy bank zawiesił już w całości albo w części spłatę zobowiązań z tytułu umowy o kredyt na warunkach innych niż określone w Ustawie, termin tego zawieszenia ulega skróceniu na mocy prawa z dniem doręczenia do banku wniosku o zawieszenie spłaty rat kredytu na podstawie Ustawy,
  • jeśli korzystasz ze wsparcia w ramach pomocy udzielanej przez Fundusz Wsparcia Kredytobiorców (na mocy postanowień ustawy z dnia 9 października 2015 r. o wsparciu kredytobiorców, którzy zaciągnęli kredyt mieszkaniowy i znajdują się w trudnej sytuacji finansowej), złożenie wniosku o zawieszenie spłaty rat kredytu hipotecznego skutkuje zawieszeniem przekazywania takiego wsparcia na rachunek spłaty Twojego kredytu; wsparcie ulegnie wznowieniu po ustaniu okresu zawieszenia spłaty rat kredytu.

Pobierz wniosek

Możesz go złożyć elektronicznie (wyślij skan lub zdjęcie wniosku na e-mail: wakacjekredytowe@bssusz.pl) lub pisemnie (pocztą lub osobiście w naszym oddziale w godzinach urzędowania).

Masz pytania?

Skontaktuj się z naszym oddziałem pod numerem:

  • Odział w Suszu – 55 2787 650 lub 55 2780 508
  • Oddział w Starym Dzierzgoniu – 55 2769 033 lub  55 2769 032
  • Oddział w Kisielicach – 55 2756 096 lub 55 2756 120

Wygraj niezapomniane wakacje z SGB



Płać kartą Mastercard SGB i wygrywaj wakacyjne podróże.

Weź udział w naszym konkursie z kartami Mastercard! To proste: zarejestruj się na www.wakacjezsgb.pl i rób zakupy kartą – najlepiej w internecie. Za każde wydane 10 zł naliczy Ci się odpowiednia liczba punktów. Zamów u nas nową kartę Mastercard, a dostaniesz aż 20 punktów na start i kolejne 10 za pierwszą płatność!

Za co przyznajemy punkty?

  • zamówienie nowej karty: 20 pkt
  • pierwsza płatność nową kartą: 10 pkt
  • płatność kartą w sklepie stacjonarnym: 1 pkt
  • płatność kartą w sklepie stacjonarnym za pomocą portfela cyfrowego: 2 pkt
  • płatność kartą w internecie: 4 pkt
  • płatność kartą w internecie za pomocą portfela cyfrowego: 6 pkt

Szczegóły znajdziesz w regulaminie na www.wakacjezsgb.pl.

Nie zwlekaj! Czekają na Ciebie wyjątkowe nagrody, w sam raz na wakacje:

  • I miejsce: voucher o wartości 10 tys. złotych do wykorzystania na portalu wakacje.pl (1 szt. w każdym etapie konkursu)
  • II miejsce: voucher o wartości 1 tys. złotych do wykorzystania na portalu Travelist (20 szt. w każdym etapie konkursu)
  • III miejsce: voucher o wartości 500 złotych do wykorzystania na portalu Travelist (35 szt. w każdym etapie konkursu)

Łączna pula nagród  to ponad 100 tys. złotych!

Konkurs trwa od 13 lipca do 30 września 2022 r. i dzieli się na 3 etapy. Z początkiem każdego miesiąca punktacja się zeruje i rozpoczynamy kolejny etap.


Komunikat Tarcza 2.0



Decyzje dla beneficjentów Tarczy Finansowej PFR 2.0 dostępne od 13 lipca

Uprzejmie informujemy, że decyzje dotyczące zwrotów subwencji finansowych w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0 dla mikrofirm i MŚP będą udostępniane w serwisach transakcyjnych banków od dnia 13 do dnia 15 lipca br. Prosimy beneficjentów o sprawdzanie komunikatów w bankowości elektronicznej w tym okresie.

W przypadku, zarówno mikrofirm, jaki i MŚP, decyzja PFR o całkowitym umorzeniu subwencji oznacza, że przedsiębiorca jest rozliczony z PFR i nie musi już nic robić.

W sytuacji, gdy mikrofirma nie spełniła warunków umorzenia, m.in. nie utrzymała zatrudnienia, przedsiębiorca otrzyma w treści decyzji informację o wysokości kwoty do zwrotu oraz numeru konta PFR, na który ten zwrot musi zostać dokonany. Mikrofirmy są zobowiązane do zwrotu nieumorzonej część subwencji finansowej do 15 września 2022 r.

W przypadku, gdy firma MŚP nie spełniła warunków umorzenia, beneficjent otrzyma w treści decyzji informację o wysokości kwoty do zwrotu oraz numer konta PFR, na które ten zwrot musi zostać dokonany. MŚP są zobowiązane do zwrotu nieumorzonej część subwencji finansowej do 15 września 2022 r.

MŚP, które nie dokonały zwrotu nadwyżki otrzymanej subwencji finansowej w terminie do 30 czerwca 2022 r., prosimy o niezwłoczne uregulowanie tego zobowiązania wraz z odsetkami ustawowymi za opóźnienie liczonymi począwszy od 1 lipca 2022 r. Brak tej wpłaty będzie skutkował wszczęciem działań zmierzających do odzyskania przez PFR SA kwot niespłaconych subwencji i odsetek oraz ujawnieniem zobowiązań przedsiębiorcy w biurach informacji gospodarczej.

W innych, indywidualnych przypadkach, m.in. konieczności przeprowadzenia przez PFR dodatkowych analiz, w tym ze współpracującymi z PFR instytucjami publicznymi, czy błędów w rozliczeniu – PFR poinformuje beneficjenta w komunikacie o statusie jego sprawy oraz dalszych krokach postępowania.

Uwaga! Zarówno w przypadku mikrofirm, jak i MŚP prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na numer konta. Nie jest on tożsamy z numerem, z którego bank dokonywał przelewu subwencji. Numer konta, na które ma zostać dokonany zwrot subwencji, może ulec zmianie w przypadku firm, wobec których zostało wszczęte postępowanie windykacyjne. Wówczas numer konta wskazuje firma windykacyjna.

Przypominamy też, aby zachować szczególną ostrożność – m.in. sprawdzać autorów i adresatów wiadomości oraz numery kont, na które należy dokonać wpłaty. Informacje o tych numerach znajdują się w wydanych decyzjach przekazanych za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Szczególnie uwrażliwiamy beneficjentów na wszelką korespondencję pochodzącą rzekomo od PFR, która może być przesłana do Państwa poza określonym powyżej kanałem korespondencji wg. której wskazany może być inny niż w bankowości elektronicznej numer rachunku lub która zawierać będzie linki do stron zewnętrznych. Prosimy na taką korespondencję nie reagować, a w razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktować się z PFR lub ze swoim bankiem. Tylko w przypadku braku spłaty z Beneficjentami mogą kontaktować się firmy windykacyjne, z którymi PFR zawarł umowy na obsługę wierzytelności.

Zapraszamy beneficjentów Tarczy Finansowej 2.0 do uczestnictwa w bezpłatnych szkoleniach online dla przedsiębiorców dotyczących zasad zwrotów i spłat subwencji. Zapisy na szkolenia są dostępne na stronie.

Tarcza Finansowa PFR 2.0 to program, którego celem była dodatkowa pomoc finansowa dla firm z branż, które musiały ograniczyć lub zawiesić działalność w związku z drugą falą COVID-19. W ramach programu 47,6 tys. firm otrzymało 7,1 mld zł wsparcia, dla ochrony ponad 360 tys. pracowników. Szacujemy, że poziom umorzeń Tarczy 2.0 wyniesie 6,3 mld zł, a więc firmy będą musiały oddać ok 800 mln zł – ok. 12% kwoty wypłaconych subwencji.

Cały program Tarcz Finansowych 1.0, 2.0 i Tarczy da Dużych Firm objął 353 tys. przedsiębiorstw, którym za pomocą współpracujących banków PFR wypłacił 73,2 mld zł wsparcia.

W razie pytań lub wątpliwości można dzwonić na infolinię PFR pod numerem +22 703 43 00 (czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 17.00, opłata zgodnie z cennikiem operatora).


Od 11 lipca 2022 roku zapraszamy do nowej lokalizacji Oddziału w Starym Dzierzgoniu



Szanowni Państwo

od 11 lipca 2022 roku zapraszamy Państwa do nowej lokalizacji Oddziału w Starym Dzierzgoniu, która mieści się pod nr 20A (budynek obok Poczty).

Zapewniamy pełną obsługę bankową przez naszych wykwalifikowanych Doradców.

Zarząd Banku Spółdzielczego w Suszu serdecznie dziękuje wszystkim Wykonawcom za realizację tego przedsięwzięcia:

Panu Jackowi Karpowicz – Inspektorowi nadzoru, „SPEKTRUM” Biuro Architektoniczno-Budowlane, ul. Kościuszki 49, 82-433 Mikołajki Pomorskie.

Firmom:

  • Spółdzielnia Produkcyjno-Usługowa „RODŁO”, ul. 11-Listopada 26, 82-500 Kwidzyn – realizującej remont – za fachowość, obowiązkowość w realizacji remontu poprzez przeprowadzenie prac budowlanych,
  • Serdecznie dziękujemy Panu Zbigniewowi Domagalskiemu za ogromna pomoc,
  • Zakład Instalacji Elektronicznych „MALARM” s.c., ul. Chodkiewicza 5, 82-200 Malbork – za prace elektryczne i instalatorskie,
  • „UNIKAT” sp. z o.o., ul. Lipnowska 21a, 87-500 Rypin – wykonanie logo Banku,
  • Zakład Usług Informatycznych Z. Koza spółka komandytowa, ul. Sienkiewicza 40, 82-400 Sztum – za prace informatyczne,
  • pozostałym firmom osobom za determinację, poświęcony czas, wolę pomocy i wszystkie podjęte działania, by remont został przeprowadzony z zaplanowanym terminie.

Dziękujemy również Urzędowi Gminy w Starym Dzierzgoniu za wszystkie podjęte działania, by remont został przeprowadzony zgodnie z planem.

Personelowi Banku, Pani Kasi, Praktykantom i pozostałym osobom dziękujemy za wykazanie ogromnego zaangażowania i pomoc w przeniesieniu i uruchomieniu naszego Oddziału.

Pięknym jest to, że wszyscy dążyliśmy do realizacji obranego celu
 i mogliśmy liczyć na siebie wzajemnie.

 

Zarząd Banku Spółdzielczego w Suszu


 Zebranie Przedstawicieli w 2022 roku




Loteria promocyjna pod nazwą „Blikomania”



Już wystartowała. Loteria promocyjna pod nazwą „Blikomania”. 

Organizator i czas trwania loterii

  1. Organizatorem loterii promocyjnej pod nazwą „Blikomania” jest Polski Standard Płatności Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie.
  2. Zgłoszenia do Loterii mogą być przesyłane od 1.06.2022 r. do 30.08.2022 r.

Uczestnicy loterii

  1. Uczestnikami mogą być zamieszkałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
  • osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych lub,
  • osoby, które ukończyły lat 13 i/lub posiadają ograniczoną zdolność do czynności prawnych oraz przesłały do Organizatora w postaci elektronicznej skan lub fotokopię pisemnej zgody przedstawiciela ustawowego.

Zasady ogólne loterii

  1. Wypełnij formularz rejestracyjny udostępniony w serwisie www.blikomania.pl.
  2. Dokończ rejestrację wpłacając 1 zł na konto Fundacji Uniwersytet Dzieci.
  3. Płać w internecie i w sklepach, przelewaj BLIKIEM na telefon, wypłacaj i wpłacaj.
  4. Jeśli wygrasz otrzymasz powiadomienie e-mailem.

Nagrody

  1. Co miesiąc 3 x roczna pensja 84 000 zł.
  2. Codziennie do wygrania 122 x 100 zł.
  3. Codziennie do wygrania 43 x 200 zł za płatności zbliżeniowe i płatności na Allegro.
  4. Pula nagród ponad 2,6 miliona złotych.

Regulamin loterii promocyjnej pod nazwą „Blikomania”.


Zastrzeganie kart
Szanowny Kliencie, w przypadku utraty karty płatniczej należy niezwłocznie powiadomić Zespół Zastrzegania Kart tel.
(+48) 22 515 31 50
lub System Zastrzegania Kart tel.
(+48) 828 828 828
Numery telefonów dostępne całą dobę (24 h).
Kursy walut
WalutaWartość
EUR 4.81
GBP 5.53
USD 4.84
CHF 4.93
Bank Spółdzielczy w Suszu

Bank Spółdzielczy w Suszu