Rolnicy – SMS Banking



Chcesz mieć większą kontrolę nad swoimi wydatkami i stanem środków na rachunku? W takim razie ta dodatkowa usługa jest dla Ciebie! Abyś mógł z niej swobodnie korzystać udaj się do najbliższej placówki naszego  Banku i złóż wniosek o uruchomienie usługi.

Usługa SMS Banking polega na przesyłaniu na telefon komórkowy Klienta wiadomości tekstowej, informującej o saldzie i stanie środków na rachunku oraz ostatnio wykonanej na rachunku operacji po stronie uznania lub obciążenia.

Warunkiem korzystania z usługi SMS Banking jest posiadanie telefonu komórkowego w dowolnej sieci i wypełnienie wniosku zawierającego:

  • numer rachunku w standardzie NRB, którego mają dotyczyć komunikaty SMS,
  • numer telefonu komórkowego, pod który mają być wysyłane komunikaty SMS.

Wypełniony i podpisany wniosek należy złożyć w Banku.

Masz możliwość konfiguracji tej usługi, aby najlepiej dostosować ją do swoich potrzeb.

Komunikaty SMS można otrzymywać:

  • okresowo,
  • po zmianie salda,
  • po operacjach (np. każdej, obciążeniu rachunku, uznaniu rachunku),
  • w odpowiedzi na SMS (na żądanie).

Bezpieczeństwo SMS Bankingu

SMS Banking jest produktem wygodnym dla klienta. Niesie jednak kilka zagrożeń. Najczęściej klient po wysłaniu wiadomości nie kasuje w telefonie ani wiadomości wysłanej ani wiadomości odebranej. W momencie utraty telefonu jedynym zabezpieczeniem danych przechowywanych w telefonie są zabezpieczenia telefonu.

Osoba, która pozyska utracony telefon może dowiedzieć się o stanie rachunków i ostatnich operacjach wykonanych przez użytkownika, a co gorsze może na bieżąco dowiadywać się o nowych zdarzeniach na rachunku. Klient w przypadku utraty telefonu powinien jak najszybciej taki telefon zastrzec u operatora sieci oraz w banku.

SMS Banking nie pozwala na wykonywanie przelewów, dlatego nikt nie może wpłynąć na utratę środków przez klienta.

SMS Banking jest oparty na wiadomościach SMS, więc opcje dodatkowe takie jak transmisja rozmów, transmisja danych, czy transmisja GPRS są niepotrzebne.


Zastrzeganie kart
Szanowny Kliencie, w przypadku utraty karty płatniczej należy niezwłocznie powiadomić Zespół Zastrzegania Kart tel.
(+48) 22 515 31 50
lub System Zastrzegania Kart tel.
(+48) 828 828 828
Numery telefonów dostępne całą dobę (24 h).
Kursy walut
WalutaWartość
EUR 0
GBP 0
USD 0
CHF 0
Bank Spółdzielczy w Suszu

Bank Spółdzielczy w Suszu