Chcesz mieć większą kontrolę nad swoimi wydatkami i stanem środków na rachunku? W takim razie ta dodatkowa usługa jest dla Ciebie! Abyś mógł z niej swobodnie korzystać udaj się do najbliższej placówki naszego Banku i złóż wniosek o uruchomienie usługi.
Usługa SMS Banking polega na przesyłaniu na telefon komórkowy Klienta wiadomości tekstowej, informującej o saldzie i stanie środków na rachunku oraz ostatnio wykonanej na rachunku operacji po stronie uznania lub obciążenia.
Warunkiem korzystania z usługi SMS Banking jest posiadanie telefonu komórkowego w dowolnej sieci i wypełnienie wniosku zawierającego:
Wypełniony i podpisany wniosek należy złożyć w Banku.
Masz możliwość konfiguracji tej usługi, aby najlepiej dostosować ją do swoich potrzeb.
Komunikaty SMS można otrzymywać:
Bezpieczeństwo SMS Bankingu
SMS Banking jest produktem wygodnym dla klienta. Niesie jednak kilka zagrożeń. Najczęściej klient po wysłaniu wiadomości nie kasuje w telefonie ani wiadomości wysłanej ani wiadomości odebranej. W momencie utraty telefonu jedynym zabezpieczeniem danych przechowywanych w telefonie są zabezpieczenia telefonu.
Osoba, która pozyska utracony telefon może dowiedzieć się o stanie rachunków i ostatnich operacjach wykonanych przez użytkownika, a co gorsze może na bieżąco dowiadywać się o nowych zdarzeniach na rachunku. Klient w przypadku utraty telefonu powinien jak najszybciej taki telefon zastrzec u operatora sieci oraz w banku.
SMS Banking nie pozwala na wykonywanie przelewów, dlatego nikt nie może wpłynąć na utratę środków przez klienta.
SMS Banking jest oparty na wiadomościach SMS, więc opcje dodatkowe takie jak transmisja rozmów, transmisja danych, czy transmisja GPRS są niepotrzebne.
Waluta | Wartość |
---|---|
EUR | 4.26 |
GBP | 5.09 |
USD | 3.9 |
CHF | 4.54 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie dostawcy systemu obsługi banku w dniu 09 października br. (noc z wtorku na środę) między godziną 00:00 a 05:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet bankingu obejmujące wszystkie interfejsy:
– interfejs klasyczny (dedykowany na komputery),
– interfejs mobilny (dedykowany na telefony),
– aplikacja mobilna.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.