Aktualności → Od 1 lutego 2022 roku Przelew na telefon BLIK



W dniu 1 lutego 2022 roku Bank Spółdzielczy w Suszu uruchomił dla swoich klientów usługę Przelew na telefon BLIK w aplikacja SGB Mobile.

Przelew na telefon BLIK jest idealnym rozwiązaniem do błyskawicznego rozliczania się ze znajomymi np. wspólnych zakupów. Zrobisz to natychmiastowo, znając jedynie ich numery telefonów.

Nie musisz już pamiętać 26-cyfrowego numeru konta – wystarczy numer telefonu osoby, której chcesz przesłać pieniądze.

Nieistotne jest to, w jakim banku ma konto osoba, której przelewasz pieniądze. Nie musicie być klientami tego samego banku. Wystarczy, że oboje macie dostępną funkcję Przelewu na telefon BLIK w swoich aplikacjach bankowych. Przelew dociera w kilkanaście sekund bez względu na godzinę i dzień tygodnia (usługa dostępna 24/7/365).

Zobacz jakie to proste! https://www.youtube.com/watch?v=eHoSwf0WSLA


Zastrzeganie kart
Szanowny Kliencie, w przypadku utraty karty płatniczej należy niezwłocznie powiadomić Zespół Zastrzegania Kart tel.
(+48) 22 515 31 50
lub System Zastrzegania Kart tel.
(+48) 828 828 828
Numery telefonów dostępne całą dobę (24 h).
Kursy walut
WalutaWartość
EUR 4.81
GBP 5.53
USD 4.84
CHF 4.93
Bank Spółdzielczy w Suszu

Bank Spółdzielczy w Suszu