Nowoczesne i funkcjonalne karty debetowe to niezbędne narzędzia płatnicze, które oprócz standardowych funkcji realizacji transakcji bezgotówkowych i wypłaty gotówki umożliwiają dokonywanie transakcji zbliżeniowych.
Wybierz dopasowaną do Twoich potrzeb kartę debetową operatorów Visa lub Mastercard.
Twoje korzyści:
* terminal może wymagać potwierdzenia transakcji numerem PIN mimo zaistnienia warunków do zrealizowania transakcji zbliżeniowej
Karta Visa Mobile i karta MasterCard Mobile, wydawane w aplikacji mobilnej Nasz Bank i SGB Mobile przeznaczone są dla pełnoletnich użytkowników Nasz Bank / SGB Mobile, którzy są właścicielami lub współwłaścicielami konta oszczędnościowo-rozliczeniowego w złotych.
Więcej szczegółów o debetowych kartach mobilnych znajduje się na stronie internetowej po adresem www.sgb.pl.
Karta kredytowa to idealne rozwiązanie dla osób, które potrzebują szybkiego dostępu do gotówki, z szybką decyzją kredytową przy minimum formalności. Dzięki karcie kredytowej możesz sfinansować swoje nagłe potrzeby w ramach przyznanego limitu kredytowego.
Karta kredytowa funkcjonuje w oparciu o przyznany limit kredytowy do wykorzystania przy użyciu karty poprzez wielokrotne zadłużanie się i spłatę w ramach przyznanego limitu.
Może być wydana osobie posiadającej zdolność kredytową.
Jeśli chcesz bezgotówkowo płacić za towary i usługi na całym świecie, a także w Internecie, przez telefon i korespondencyjnie, karta kredytowa Mastercard, Mastercard Gold lub Visa jest dla Ciebie.
Twoje korzyści:
* terminal może wymagać potwierdzenia transakcji numerem PIN mimo zaistnienia warunków do zrealizowania transakcji zbliżeniowej.
Płać bezpiecznie kartą Visa w Żabce i weź udział w loterii
W nowej piłkarskiej loterii Visa do wygrania są nagrody o łącznej wartości prawie 650 000 zł:
Zarejestruj się raz na visa.pl i płać kartą Visa w sklepach Żabka jak najczęściej, aby zwiększyć swoje szanse na wygraną.
Jak grać o nagrody? To proste!
Szczegóły i regulamin na visa.pl.
Nie masz jeszcze karty Visa? Zapytaj w Banku Spółdzielczym w Suszu.
Wygraj niezapomniane wakacje z SGB
Płać kartą Mastercard SGB i wygrywaj wakacyjne podróże.
Weź udział w naszym konkursie z kartami Mastercard! To proste: zarejestruj się na www.wakacjezsgb.pl i rób zakupy kartą – najlepiej w internecie. Za każde wydane 10 zł naliczy Ci się odpowiednia liczba punktów. Zamów u nas nową kartę Mastercard, a dostaniesz aż 20 punktów na start i kolejne 10 za pierwszą płatność!
Za co przyznajemy punkty?
Szczegóły znajdziesz w regulaminie na www.wakacjezsgb.pl.
Nie zwlekaj! Czekają na Ciebie wyjątkowe nagrody, w sam raz na wakacje:
Łączna pula nagród to ponad 100 tys. złotych!
Konkurs trwa od 13 lipca do 30 września 2022 r. i dzieli się na 3 etapy. Z początkiem każdego miesiąca punktacja się zeruje i rozpoczynamy kolejny etap.
Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure
Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.
Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.
Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby. Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:
Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce Twojego Banku lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.
Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.
Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.
|
Płatności kartą w internecie możesz potwierdzić w aplikacji mobilnej SGB Mobile (funkcjonalność dostępna dla klientów indywidualnych) lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS). |
Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure – zależy to od sklepu internetowego.
Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.
Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Karty dla klientów indywidualnych – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub w aplikacji mobilnej SGB Mobile.
Karty dla klientów firmowych – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).
Dowiedz się więcej:
Pytania i odpowiedzi dot. płatności kartą z usługą 3D Secure.
To sklep internetowy decyduje czy transakcja będzie zabezpieczona usługą 3D Secure, ale Bank może zrezygnować z uwierzytelnienia danej transakcji z powodu niskiej kwoty.
W Ustawieniach telefonu wejdź w Powiadomienia, wybierz aplikację SGB Mobile i włącz dla niej powiadomienia. Powiadomienia push są darmowe, w każdym momencie w Ustawieniach możesz wyłączyć otrzymywanie powiadomień lub zmienić ich zakres.
Sprawdź w aplikacji czy w szczegółach karty przy pozycji Potwierdzanie transakcji 3D Secure jest SGB Mobile. Jeśli nie, kliknij przycisk „Więcej akcji” i „Włącz potwierdzanie transakcji za pomocą 3D Secure”.
Na numer telefonu komórkowego podany w Banku do kontaktu.
Tak, od razu po kontakcie z Infolinią można płacić kartą w internecie, potwierdzając transakcję według obecnie obowiązujących zasad.
W celu odblokowania usługi 3D Secure skontaktuj się z Twoim Bankiem lub z całodobową Infolinią SGB.
Nie. Pytanie wybierasz spośród proponowanych.
Nie. Transakcje dokonywane kartami w internecie zostały dostosowane do wymogów PSD2. Metoda potwierdzania transakcji zabezpieczonych usługą 3D Secure będzie zmieniana dla kolejnych rodzajów kart zgodnie z terminami wskazanymi na stronie: www.sgb.pl/oferta/3d-secure.
Nie, ze względów bezpieczeństwa pytanie nie jest widoczne.
Tak, w wybranych Bankach Spółdzielczych. Listę Banków udostępniających takie rozwiązanie znajdziesz na stronie: www.sgb.pl/pytanie-weryfikacyjne-3d-secure-lista-bankow.
Nie, wystarczy raz ustalić odpowiedź na pytanie weryfikacyjne i można się nią posługiwać przy każdej płatności kartą w internecie, do której wymagana jest dodatkowa weryfikacja.
Skontaktuj się ze swoim Bankiem i potwierdź, czy do Twojej karty jest przypisany prawidłowy numer telefonu komórkowego.
Tak, zarówno metodę potwierdzania transakcji kartą (dotyczy klientów indywidualnych), jak i pytanie weryfikacyjne oraz odpowiedź na nie można zmieniać dowolną ilość razy poprzez kontakt z placówką Banku lub Infolinią SGB. Zrób to przede wszystkim wtedy, kiedy masz podejrzenie, że ktoś mógł poznać wybrane pytanie i odpowiedź.
Istnieją dwa sposoby wyboru pytania i ustalenia odpowiedzi – poprzez kontakt z Infolinią SGB lub w placówce Twojego Banku.
W przypadku utraty karty należy jak najszybciej dokonać jej zastrzeżenia, dzwoniąc pod jeden z niżej podanych numerów telefonów:
Zastrzeganie kart płatniczych SGB (24h/7 dni w tyg.):
Ogólnopolski System Zastrzegania Kart (24 h/7 dni w tyg.):
Więcej informacji na temat zastrzegania kart uzyskasz na stronie internetowej po adresem www.zastrzegam.pl
Zastrzeżenie dokonane telefonicznie należy także osobiście potwierdzić w Oddziale Banku, który wydał kartę.
Wypłacaj gotówkę przy płatności kartą za zakupy
Dzięki usłudze cash back – płać kartą i wypłacaj możesz wypłacać gotówkę podczas płatności kartą za zakupy w sklepach, supermarketach czy na stacjach benzynowych oznaczonych logo:
Usługa cash back jest dostępna na terenie kraju dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych, którzy posiadają karty debetowe wydane do kont w PLN.
Jednorazowo możesz wypłacić:
Limity wyznaczane są przez organizacje płatnicze.
Rachunek, do którego przypisana jest Twoja karta, zostanie obciążony w momencie realizowania płatności. Pamiętaj, że za wypłatę cash back Bank może naliczyć opłatę zgodną z taryfą prowizji i opłat.
Waluta | Wartość |
---|---|
EUR | 4.26 |
GBP | 5.09 |
USD | 3.9 |
CHF | 4.54 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie dostawcy systemu obsługi banku w dniu 09 października br. (noc z wtorku na środę) między godziną 00:00 a 05:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet bankingu obejmujące wszystkie interfejsy:
– interfejs klasyczny (dedykowany na komputery),
– interfejs mobilny (dedykowany na telefony),
– aplikacja mobilna.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.