To sklep internetowy decyduje czy transakcja będzie zabezpieczona usługą 3D Secure, ale Bank może zrezygnować z uwierzytelnienia danej transakcji z powodu niskiej kwoty.
W Ustawieniach telefonu wejdź w Powiadomienia, wybierz aplikację SGB Mobile i włącz dla niej powiadomienia. Powiadomienia push są darmowe, w każdym momencie w Ustawieniach możesz wyłączyć otrzymywanie powiadomień lub zmienić ich zakres.
Sprawdź w aplikacji czy w szczegółach karty przy pozycji Potwierdzanie transakcji 3D Secure jest SGB Mobile. Jeśli nie, kliknij przycisk „Więcej akcji” i „Włącz potwierdzanie transakcji za pomocą 3D Secure”.
Na numer telefonu komórkowego podany w Banku do kontaktu.
Tak, od razu po kontakcie z Infolinią można płacić kartą w internecie, potwierdzając transakcję według obecnie obowiązujących zasad.
W celu odblokowania usługi 3D Secure skontaktuj się z Twoim Bankiem lub z całodobową Infolinią SGB.
Nie. Pytanie wybierasz spośród proponowanych.
Nie. Transakcje dokonywane kartami w internecie zostały dostosowane do wymogów PSD2. Metoda potwierdzania transakcji zabezpieczonych usługą 3D Secure będzie zmieniana dla kolejnych rodzajów kart zgodnie z terminami wskazanymi na stronie: www.sgb.pl/oferta/3d-secure.
Nie, ze względów bezpieczeństwa pytanie nie jest widoczne.
Tak, w wybranych Bankach Spółdzielczych. Listę Banków udostępniających takie rozwiązanie znajdziesz na stronie: www.sgb.pl/pytanie-weryfikacyjne-3d-secure-lista-bankow.
Nie, wystarczy raz ustalić odpowiedź na pytanie weryfikacyjne i można się nią posługiwać przy każdej płatności kartą w internecie, do której wymagana jest dodatkowa weryfikacja.
Skontaktuj się ze swoim Bankiem i potwierdź, czy do Twojej karty jest przypisany prawidłowy numer telefonu komórkowego.
Tak, zarówno metodę potwierdzania transakcji kartą (dotyczy klientów indywidualnych), jak i pytanie weryfikacyjne oraz odpowiedź na nie można zmieniać dowolną ilość razy poprzez kontakt z placówką Banku lub Infolinią SGB. Zrób to przede wszystkim wtedy, kiedy masz podejrzenie, że ktoś mógł poznać wybrane pytanie i odpowiedź.
Istnieją dwa sposoby wyboru pytania i ustalenia odpowiedzi – poprzez kontakt z Infolinią SGB lub w placówce Twojego Banku.