Zapomnij o papierowych zdrapkach i wydrukach z długimi kodami aktywującymi.
Bank Spółdzielczy w Suszu oferuje swoim Klientom możliwość doładowania telefonu komórkowego:
poprzez bankowość elektroniczną (internet Banking lub aplikację mobilną Nasz Bank),
na stanowisku obsługi klienta jako dyspozycję z rachunku.
Zalety doładowania telefonu:
wygoda doładowanie można dokonać zarówno przez komputer przy pomocy Internet Bankingu, jak również z każdego miejsca poprzez bankowość mobilną aplikacja Nasz Bank) w telefonie komórkowym,
szybkość doładowanie dowolnego telefonu możesz dokonać nawet w ciągu minuty, a kwota doładowania może być dostępna w ciągu kilku minut na doładowywanym telefonie,
dostępność 24h doładowania w bankowości internetowej i mobilnej dostępne są przez całą dobę,
brak dodatkowych opłat za doładowania nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat, cała kwota doładowania trafia na twój telefon,
szeroki wybór operatorów – oferujemy doładowania telefonów na kartę wszystkich najważniejszych operatorów (Cyfrowy Polsat, Heyah, Lycamobile, Nju, Orange, Play, Plus, T-Mobile, Virgin Mobile, wRodzinie).
Jak doładować telefon?
w bankowości internetowej
zaloguj się do bankowości internetowej,
wejdź w zakładkę Rachunki,
wybierz opcję Doładowania,
wybierz swojego operatora,
wprowadź kwotę doładowania,
wprowadź numer telefonu, który chcesz doładować, zatwierdź operację sms Kodem lub w aplikacji Nasz Bank.
w aplikacji mobilnej Nasz Bank
zaloguj się w aplikacji mobilnej Nasz Bank,
wejdź w zakładkę Płatności,
wybierz opcję Doładowania jednorazowe,
wybierz swojego operatora,
wprowadź kwotę doładowania,
wprowadź numer telefonu, który chcesz doładować, zatwierdź operację w aplikacji Nasz Bank.
Z aktualną treścią regulaminu usługi możesz zapoznać się TUTAJ
Szanowny Kliencie, w przypadku utraty karty płatniczej należy niezwłocznie powiadomić Zespół Zastrzegania Kart tel. (+48) 22 515 31 50 lub System Zastrzegania Kart tel. (+48) 828 828 828 Numery telefonów dostępne całą dobę (24 h).