Aplikacja Mobilna Nasz Bank BS Susz jest już również dostępna na urządzenia mobilne marki Apple (system operacyjnym iOS).
Nasz Bank BS Susz to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Suszu. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank BS Susz, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji Nasz Bank BS Susz jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Skorzystaj ze wsparcia Twojego Banku Spółdzielczego, poznaj zalety aplikacji mobilnej Nasz Bank BS Susz i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami.
Bezpośredni link do aplikacji mobilnej Nasz Bank BS Susz Banku na platformie dystrybucji cyfrowej AppStore: https://apps.apple.com/pl/app/nasz-bank-bs-susz/id6475821734.
Dostęp poprzez kodu QR.
Dowiedz się więcej z Przewodnika Użytkownika:
Waluta | Wartość |
---|---|
![]() |
4.25 |
![]() |
5.05 |
![]() |
3.92 |
![]() |
4.45 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie dostawcy systemu obsługi banku w dniu 22 lipca br. (noc z niedzieli na poniedziałek) między godziną 03:00 a 05:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet bankingu obejmujące wszystkie interfejsy:
– interfejs klasyczny (dedykowany na komputery),
– interfejs mobilny (dedykowany na telefony),
– aplikacja mobilna.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.