Kredyt gotówkowy – sezonowy „Kredyt Wiosenny”w okresie od 01.05.2025 r....
Przeczytaj więcej...Kredyt gotówkowy – sezonowy „Kredyt Wiosenny”w okresie od 01.05.2025 r....
Przeczytaj więcej...Promocyjna lokata terminowa „Lokata Wiosenna”sprzedaż w okresie od 01.05.2025 r....
Przeczytaj więcej...Niech Wielkanoc będzie dla Was czasem odpoczynku, wiosennego optymizmu i...
Przeczytaj więcej...Już od 18 kwietnia br. ruszają zapisy na 4. Wyzwanie...
Przeczytaj więcej...Waluta | Wartość |
---|---|
![]() |
4.23 |
![]() |
4.97 |
![]() |
3.67 |
![]() |
4.51 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie dostawcy systemu obsługi banku w dniu 17 czerwca br. (noc z poniedziałku na wtorek) między godziną 01:00 a 05:00 wystąpi przerwa w dostępie do usługi Internet bankingu obejmujące wszystkie interfejsy:
– interfejs klasyczny (dedykowany na komputery),
– interfejs mobilny (dedykowany na telefony),
– aplikacja mobilna.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.